jep beter maar tog blijven bubble
Joeri Active member 30 mrt 2009 #142 Kan iemand ons helpen xD de bubble zit vast morgen om 12:13 word hij geleegd xD Iemand die helpt? En sjerdo jij moet ons helpen door die 2,5 van jou
Kan iemand ons helpen xD de bubble zit vast morgen om 12:13 word hij geleegd xD Iemand die helpt? En sjerdo jij moet ons helpen door die 2,5 van jou
Sjoerd Active member 30 mrt 2009 #143 hij word morgen middag om 12:13 geleegd hoor maar als iemand weer een bubble koopt niet als het zo blijft koop ik morgen ochtend weer 1 bubbletje
hij word morgen middag om 12:13 geleegd hoor maar als iemand weer een bubble koopt niet als het zo blijft koop ik morgen ochtend weer 1 bubbletje
Jesse New member 30 mrt 2009 #145 Ik heb expres niks ingezet omdat die 2,5jes er eerst maar is uit moeten ( door andere leden ik ga me punten niet weggooien )
Ik heb expres niks ingezet omdat die 2,5jes er eerst maar is uit moeten ( door andere leden ik ga me punten niet weggooien )
Sjoerd Active member 30 mrt 2009 #146 habbospeed, als jij mijn 2.5s eruithaalt haal ik er ook weer wat uit voor jullie hoor
Joeri Active member 30 mrt 2009 #147 Ik heb niks om eruit te halen en btw is nog niemand zn puntjes verloren?
M Moerbeke New member 30 mrt 2009 #148 nop , nog niemand , eens sjerdo zijn punten eruit zijn , kan het weer vlot lopen
Rik Eindbaas Forumleiding 30 mrt 2009 #149 Oftewel er moeten wat mensen met veel punten ff veel bubbelen (veel & klein) en uiteindelijk gaat ie dan lopen. en gewoon elke dag als de bubbel bijna verloopt een bubbeltje plaatsen
Oftewel er moeten wat mensen met veel punten ff veel bubbelen (veel & klein) en uiteindelijk gaat ie dan lopen. en gewoon elke dag als de bubbel bijna verloopt een bubbeltje plaatsen
M Moerbeke New member 30 mrt 2009 #158 als je logisch rekent , krijg je punten extra als je er je uitbubbelt dus het is mogelijk
Sjoerd Active member 30 mrt 2009 #159 ja, maar kijk.. ik wil ook niet dat er 100 bubbles van mij achter elkaar staan dan heb je ook straks weer zo dat jullie op mij moeten wachten
ja, maar kijk.. ik wil ook niet dat er 100 bubbles van mij achter elkaar staan dan heb je ook straks weer zo dat jullie op mij moeten wachten
Joeri Active member 30 mrt 2009 #160 Geeft niet joh dan gooi ik er wel weer wat bij als ik uitbetaalt bent