Bij punten overzicht heb ik 21 paginas vol met Bubble
L Lennard Active member 31 mrt 2009 #265 Mitchels: Jep, gebeurt dat ook elke maandag nacht? Alleen de blackjack op t moment, bubble maak ik nog wel een keertje.
Mitchels: Jep, gebeurt dat ook elke maandag nacht? Alleen de blackjack op t moment, bubble maak ik nog wel een keertje.
Sjoerd Active member 31 mrt 2009 #266 Lennard: Tijd voor een bubble-samenvatter. Yes, doe het snel ik zal er deze week namelijk nog wel 20 paginas bij krijgen
Lennard: Tijd voor een bubble-samenvatter. Yes, doe het snel ik zal er deze week namelijk nog wel 20 paginas bij krijgen
L Lennard Active member 31 mrt 2009 #267 Nja, hij wordt toch enkel op maandagochtend uitgevoerd dan, dus die 20 paginas houd je nog wel even dan.
Nja, hij wordt toch enkel op maandagochtend uitgevoerd dan, dus die 20 paginas houd je nog wel even dan.
Ordian New member 31 mrt 2009 #269 Dat lijst wordt verspreid over verschillenden paginas zoals nu dus.
Sjoerd Active member 31 mrt 2009 #270 Moerbeke: wat is een bubble samenvatter? Dan haalt hij al die dingen van Bubble bijvoorbeeld weg en dan zet hij neer: Samenvatting van Bubble en dan aantal punten
Moerbeke: wat is een bubble samenvatter? Dan haalt hij al die dingen van Bubble bijvoorbeeld weg en dan zet hij neer: Samenvatting van Bubble en dan aantal punten
L Lennard Active member 31 mrt 2009 #274 Klopt die "Nog x bubbles en y punten tot jouw bubble aan de beurt komt." nu wel qua aantal punten en aantal bubbles?
Klopt die "Nog x bubbles en y punten tot jouw bubble aan de beurt komt." nu wel qua aantal punten en aantal bubbles?
Joeri Active member 31 mrt 2009 #275 Ik heb nog niet nageteld dus weet niet of het werkt ik vertrouwde het gewoon ikz al wel ff kijken
Jesse New member 31 mrt 2009 #276 Vraagje: nou verberg je allebei de spellen maar is het mogelijk om allebei appart ze te verbergen?
Jesse New member 31 mrt 2009 #278 Sjerdo? als je nog is alles inzet stuur dan 1 dag van te voren mij een mailtje Want ik durf eigelijk niet te bubblen maar heb punten nodig
Sjerdo? als je nog is alles inzet stuur dan 1 dag van te voren mij een mailtje Want ik durf eigelijk niet te bubblen maar heb punten nodig