Bubble

Status
Niet open voor verdere reacties.

Merlin

New member
Wat ik dus zeg... Als mensen nu gaan spenden kom jij dr wel uit, maar nemen zij dik risico met een totale hoeveelheid van 60+ punten
emo.gif

Ik ga iig wachten
biggrin.gif

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Merlin:
Wat ik dus zeg... Als mensen nu gaan spenden kom jij dr wel uit, maar nemen zij dik risico met een totale hoeveelheid van 60+ punten
emo.gif

Ik ga iig wachten
biggrin.gif

ik zit idd ook al af te wachten, maar het duurt wel ff voor ie vastloopt
yummie.gif

Kjeld

New member
Ik ben ook een beetje afwachtend, doe wel iedere dag 0,1 ofzo, als ik zie dat er niet genoeg wordt gebubbeld
yummie.gif
uiteindelijk krijg ik mn puntjes nog wel hoop ik
biggrin.gif

Merlin

New member
Als je kijkt dat er nu gemiddeld per dag 1/1.5 lijst leeg gaat, das dus 45x0.13=5.85punt ofzo, dan is dat niet echt veel vergeleken met die 60 punten totaal.

Afhankelijk van hoeveel mensen het "vertrouwen" erin houden blijft hij voorlopig nog wel lopen maar als mensen de kan reeel nemen is hij niet echt groot dat als je nu achteraan in de rij komt te staan dat je ook daadwerkelijk je punten terug krijgt om dat er dan sowieso 3/4 week tussen zit.

Bovendien, als het bubbelen nog verder afneemt dan duurt het helemaal lang en stopt het uiteindelijk gewoon en is er dikke winst voor one2xs. Je kan beter nu wachten tot hij dood loopt en dan investeren in de nieuwe bubble dan nu punten nog investeren in deze... denk ik
yummie.gif

Publitime

New member
Merlin:
Als je kijkt dat er nu gemiddeld per dag 1/1.5 lijst leeg gaat, das dus 45x0.13=5.85punt ofzo, dan is dat niet echt veel vergeleken met die 60 punten totaal.

Afhankelijk van hoeveel mensen het "vertrouwen" erin houden blijft hij voorlopig nog wel lopen maar als mensen de kan reeel nemen is hij niet echt groot dat als je nu achteraan in de rij komt te staan dat je ook daadwerkelijk je punten terug krijgt om dat er dan sowieso 3/4 week tussen zit.

Bovendien, als het bubbelen nog verder afneemt dan duurt het helemaal lang en stopt het uiteindelijk gewoon en is er dikke winst voor one2xs. Je kan beter nu wachten tot hij dood loopt en dan investeren in de nieuwe bubble dan nu punten nog investeren in deze... denk ik
yummie.gif

Je ziet dat jij er bent uitgebubbelt want pas nu begin je erover
wink.gif

Daarbij mensen maken nog altijd een kans, het is vermindert maar om de 24u zal zeker 1 iemand bubbelen
wink.gif

Siimo

New member
Darkspeedy:
duurt lang
sadley.gif

maarja we hebben nog zat tijd

Bedankt om me zoveel uit te leggen bennie,
Feedback+

Lennard

Active member
Merlin:
en is er dikke winst voor one2xs
Dat denken jullie, maar dat is niet zo.
Onze winst die we dan hebben is de pot, dus hooguit 1,24 punten.
emo.gif

Merlin

New member
Nab, ik bedoel dat ik het nut niet zie voor het maken van zon ding ZONDER winst te krijgen
emo.gif

M.a.w. ik heb nooit gezegd dat ze dat niet zouden mogen of dat ik ze dat niet gun
emo.gif

Joeri

Active member
Jullie willen bezoekers blij maken wij zijn blij met bubble -> raden mensen aan / blijven langer spelen -> Meer mensen op one2xs -> meer doe advertenties worden gedaan -> meer geld

Zo zit het een beetje
biggrin.gif
( denk ik!)

Wouter

New member
Joeriwii:
Jullie willen bezoekers blij maken wij zijn blij met bubble -> raden mensen aan / blijven langer spelen -> Meer mensen op one2xs -> meer doe advertenties worden gedaan -> meer geld

Zo zit het een beetje
biggrin.gif
( denk ik!)

Maar tegen dat je vanaf bezoekers blij maken en meer geld hebben zit ben ja al lang bezig
emo.gif

Lennard

Active member
Ik heb trouwens de winst voor ons van 1 naar 5 % gezet om de afrondingen (er wordt 1,125 betaald maar 1,13 uitgegeven) op te vangen.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
[sarcasme]Jaja, jullie wilden gewoon meer verdienen, niks te maken met de afrondingen[sarcasme]
schater.gif

Publitime

New member
Lennard:
Ik heb trouwens de winst voor ons van 1 naar 5 % gezet om de afrondingen (er wordt 1,125 betaald maar 1,13 uitgegeven) op te vangen.

Sorry maar dit vind ik niet kunnen!
Tijdens een spel ineens de spelregels veranderen, zo is het toch eigenlijk?
Dat jullie dit na een reset doen oké maar niet middenin een spel als er veel mensen punten hebben ingezet en nu de kans kleiner is dat ze die terugkrijgen..

Lennard

Active member
In het begin was het 10%. Dat heb ik toen teruggezet naar 1%, en daar heb ik ook niemand over gehoord?

Edit:
en door die 4% verschil gaan mensen echt niet minder spelen hoor; als er 100 punten gespeeld zijn scheelt het 4 punten..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan