Bubble

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kjeld

New member
Ja inderdaad, zit niet zo te zeiken
confused.gif

Rogier

New member
Publitime:

Lennard:
Ik heb trouwens de winst voor ons van 1 naar 5 % gezet om de afrondingen (er wordt 1,125 betaald maar 1,13 uitgegeven) op te vangen.

Sorry maar dit vind ik niet kunnen!
Tijdens een spel ineens de spelregels veranderen, zo is het toch eigenlijk?
Dat jullie dit na een reset doen oké maar niet middenin een spel als er veel mensen punten hebben ingezet en nu de kans kleiner is dat ze die terugkrijgen..

ik vind dta je daar een goed punt hebt opzich, maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat de beheerder verlies maken. maar idd met 5% maken de beheerders 100% zeker winst.

Marjolein

Miss Marjolein
Wat is nou 5% zeg! En wees blij dat hij het eerlijk zegt, heel veel kansspelen doen het over de rug van de spelers zonder dat je daar ooit van horen krijgt en de hoge heren vullen zo hun zakken....en maar denken dat het naar goede doelen gaat.
En daarbij...bubble is nog in haar beginstadium, dan vind ik dat de beheerder het recht heeft om het bij te stellen indien nodig, het was voor hun ook maar gokken hoe het spel ging verlopen.
smile.gif

Publitime

New member
Marjolein:
Wat is nou 5% zeg! En wees blij dat hij het eerlijk zegt, heel veel kansspelen doen het over de rug van de spelers zonder dat je daar ooit van horen krijgt en de hoge heren vullen zo hun zakken....en maar denken dat het naar goede doelen gaat.
En daarbij...bubble is nog in haar beginstadium, dan vind ik dat de beheerder het recht heeft om het bij te stellen indien nodig, het was voor hun ook maar gokken hoe het spel ging verlopen.
smile.gif

Het ging mij niet omdat procent maar het principe
wink.gif

Jurgen

Active member
Kan de bubble niet gewoon standaard elke zondag ofzo worden gereset? Nu blijft hij maar doorgaan en zitten er meer dan 450 bubbles in.

Publitime

New member
Joeriwii:
voorlopig nog niet want dan hou ik hem wel draaiend!

Nu zit hij even in een dipje als iemand hem eruit red nu zal het niet meer zo snel gebeuren dat hij stil valt (hoop ik en denk ik)
biggrin.gif

Corbin

New member
Jullie zeggen dat ie dan stil kan vallen maar niet als je net zoals op mybubble.be doet dat er een Jackpot is!
Dat bijv.
5% naar de beheerders(winst)
3% (of iets anders!) naar de Jackpot
en de rest naar de pot.
De reset zet je dan ergens op zondag, en wie als laatste heeft gespendeerd in de bubble krijgt de jackpot!!

Dan word er echt nog wel gespend in de bubble!
Het hoeft ook niet elke week! Kan ook een keer per twee of drie weken!

Jesse

New member
Publitime:

Joeriwii:
voorlopig nog niet want dan hou ik hem wel draaiend!

Nu zit hij even in een dipje als iemand hem eruit red nu zal het niet meer zo snel gebeuren dat hij stil valt (hoop ik en denk ik)
biggrin.gif

dacht laat ik ook is een berichtje nog is posten ;S....
Ik hou hem verlopig draaiend anders
confused.gif
wil niet dat mijn puntjes weggaan
sadley.gif

Merlin

New member
Als hij nu al wankel loopt, dan is het toch logisch dat hij eerdaags stopt?
emo.gif

Ik bedoel, je kan dr wel in blijven pompen maar das eigenlijk gewoon punten weggooien xD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan