chocolade cookies, hmm. Je moet echt een andere browser nemen, ie zuigt gewoon.
Tom Active member 28 nov 2009 #21 chocolade cookies, hmm. Je moet echt een andere browser nemen, ie zuigt gewoon.
Jesse New member 28 nov 2009 #22 Lennard: Verwijder je browser eens en installeer die opnieuw; als je het bij meerdere sites hebt zal t wel aan je browser liggen. Heb ik gedaan alles doet het weer normaal maar one2xs bugt echt als de tire lier op ie8? En dat hij steeds uitlogte kwam door een raar programmatje op me pc.
Lennard: Verwijder je browser eens en installeer die opnieuw; als je het bij meerdere sites hebt zal t wel aan je browser liggen. Heb ik gedaan alles doet het weer normaal maar one2xs bugt echt als de tire lier op ie8? En dat hij steeds uitlogte kwam door een raar programmatje op me pc.
Jesse New member 28 nov 2009 #23 Misschien komt het door java update gister? Wie weet hoe ik dit kan oplossen?
J Jurre New member 7 dec 2009 #24 klik op compatibiliteitsweergave. staat naast vernieuwen. dan werkt het wel. hier de zelde problemen. maar in compatibiliteitsweergave werkt het.
klik op compatibiliteitsweergave. staat naast vernieuwen. dan werkt het wel. hier de zelde problemen. maar in compatibiliteitsweergave werkt het.