[bug/feat] Inlog-tekst is kaal...

Aarclay

Active member
Als je ingelogd bent staat er een kale tekst in beeld dat je ingelogd bent. Waarom is deze niet netjes mooi groen gekaderd? En als je fout ingelogd bent (je bent lomp en typt je wachtwoord/usename fout) een rood kader?

Dat zie je bijna bij alle foutmeldingen op deze site, maar niet bij het inloggen.
Kleine moeite met CSS-styling lijkt me.....

Dat maakt het toch net even af waar ik al maanden aan erger
yummie.gif

Lennard

Active member
Eigenlijk zou het nog mooier zijn als die tekst helemaal verdwijnt en je gewoon meteen ingelogd bent zonder tussenpagina
clown.gif

Antonn

New member
Lennard (link):
Eigenlijk zou het nog mooier zijn als die tekst helemaal verdwijnt en je gewoon meteen ingelogd bent zonder tussenpagina
clown.gif

Met allemaal speciale effecten ect ect
pompom.gif

Kjeld

New member
Lennard (link):
clown.gif

Dit, ik wil gewoon meteen naar het forum als ik ingelogd ben. Eventueel nog met zon groen balkje met "Je bent ingelogd" o.i.d. zoals Ariën hierboven al zegt.

Shahiem

Active member
Kjeld (link):

Lennard (link):
clown.gif

Dit, ik wil gewoon meteen naar het forum als ik ingelogd ben. Eventueel nog met zon groen balkje met "Je bent ingelogd" o.i.d. zoals Ariën hierboven al zegt.

Dan zou het handig zijn om zo een return url te gebruiken.

Bovenaan