Ik stuur me vrienden refferal link maar ze zeggen dat de aanmelden er niet op staat. ??
A Aarab New member 22 okt 2009 #2 Ik stuur me vrienden refferal link maar ze zeggen dat de aanmelden er niet op staat. ??
Marjolein Miss Marjolein 22 okt 2009 #3 stuur je wel de goede dan? ze krijgen gewoon de homepage te zien toch, en dan staat aanmelden in die oranje menubalk bovenaan
stuur je wel de goede dan? ze krijgen gewoon de homepage te zien toch, en dan staat aanmelden in die oranje menubalk bovenaan
K Krm Active member 22 okt 2009 #8 je krijgt ook pas als ze 1 punt ofsow verdient hebben (en nee nieut via hndelen)
Marjolein Miss Marjolein 22 okt 2009 #9 Icecold: daar klikte hun ook op maar ik heb niks gekregen ? ze moeten zich wel aanmelden en actief zijn, dus ook punten verdienen. Als je referral 1 punt heeft dan krijg jij pas 0,2 punt erbij (dit is trouwens allemaal te lezen in de faq)
Icecold: daar klikte hun ook op maar ik heb niks gekregen ? ze moeten zich wel aanmelden en actief zijn, dus ook punten verdienen. Als je referral 1 punt heeft dan krijg jij pas 0,2 punt erbij (dit is trouwens allemaal te lezen in de faq)