Er is nog één getal over...
Rik Eindbaas Forumleiding 10 nov 2010 #45 Erwin (link): dus rik heeft gewonnen????? Nee, alle getallen moesten gekozen zijn voordat er een winnaar in het topic geplaatst werd.
Erwin (link): dus rik heeft gewonnen????? Nee, alle getallen moesten gekozen zijn voordat er een winnaar in het topic geplaatst werd.
L Lennard Active member 10 nov 2010 #46 Rik heeft inderdaad niet gewonnen. Het winnende getal was 22. Alemaalte krijgt zo een pm van me. Iedereen bedankt voor het meedoen, ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan.
Rik heeft inderdaad niet gewonnen. Het winnende getal was 22. Alemaalte krijgt zo een pm van me. Iedereen bedankt voor het meedoen, ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan.
J Jort New member 10 nov 2010 #48 Dat wordt zeker verzenden naar België . Dan is denk ik het verzenden duurder dan die sleutel hanger.
Dat wordt zeker verzenden naar België . Dan is denk ik het verzenden duurder dan die sleutel hanger.
L Lennard Active member 10 nov 2010 #51 Jort (link): Dat wordt zeker verzenden naar België . Dan is denk ik het verzenden duurder dan die sleutel hanger. Verzenden naar België is ook zo duur niet.
Jort (link): Dat wordt zeker verzenden naar België . Dan is denk ik het verzenden duurder dan die sleutel hanger. Verzenden naar België is ook zo duur niet.
Jurgen Active member 10 nov 2010 #52 !! Ik zat te twijfelen tussen 22 en 5, ik koos voor mijn verjaardag; 5.. Veel plezier met de One2xs sleutelhanger!
!! Ik zat te twijfelen tussen 22 en 5, ik koos voor mijn verjaardag; 5.. Veel plezier met de One2xs sleutelhanger!
Andydewit New member 10 nov 2010 #55 Naja, ik heb wel eens een vet grote taart gewonnen op one2xs met Raad de Daat(um)
Marjolein Miss Marjolein 10 nov 2010 #57 hmz, ik ben weer eens niet online, wordt er weer wat leuks georganiseerd je zat er gewoon op te wachten he Lennard
hmz, ik ben weer eens niet online, wordt er weer wat leuks georganiseerd je zat er gewoon op te wachten he Lennard
Jesse New member 10 nov 2010 #58 Ik was ook niet online, al hoewel ik dat ding niet hoef ik haat reclame zooi Als iemand anders er gelukkig mee is kan die het beter krijgen Gefeliciteerd allemaaltje. @lennard, kijk hoeveel actieve leden er zijn, 50 zou zelfs nog kunnen.
Ik was ook niet online, al hoewel ik dat ding niet hoef ik haat reclame zooi Als iemand anders er gelukkig mee is kan die het beter krijgen Gefeliciteerd allemaaltje. @lennard, kijk hoeveel actieve leden er zijn, 50 zou zelfs nog kunnen.
L Lennard Active member 11 nov 2010 #59 Marjolein (link): je zat er gewoon op te wachten he Lennard Ja je moest eens weten hoe lang ik moest wachten voordat er een Marjoleinloos-moment was. Jesse (link): @lennard, kijk hoeveel actieve leden er zijn, 50 zou zelfs nog kunnen. Hoe bedoel je 50?
Marjolein (link): je zat er gewoon op te wachten he Lennard Ja je moest eens weten hoe lang ik moest wachten voordat er een Marjoleinloos-moment was. Jesse (link): @lennard, kijk hoeveel actieve leden er zijn, 50 zou zelfs nog kunnen. Hoe bedoel je 50?
Luukvdo New member 11 nov 2010 #60 Lennard (link): Jesse (link): @lennard, kijk hoeveel actieve leden er zijn, 50 zou zelfs nog kunnen. Hoe bedoel je 50? Tussen 0 en 50
Lennard (link): Jesse (link): @lennard, kijk hoeveel actieve leden er zijn, 50 zou zelfs nog kunnen. Hoe bedoel je 50? Tussen 0 en 50