CentOS gekocht

Ministerstan

New member
Hoi. Ik heb 2 dagen geleden ofzo een CentOS vps gekocht, en ik wacht nu nog steeds. Is dit normaal, of duurt het altijd zo lang. Hoe lang duurde het bij jullie? Ik kan niet wachten tot ik hem heb, want ik ga met een paar vrienden, een Minecraft server er op runnen
yummie.gif

Ministerstan

New member
Kan wel. Ik neem Bukkit, ik lees dan alles in de informatie die Bukkit mij geeft. Maar mijn vraag was: Hoelang duurt het ongeveer.

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Ministerstan (link):
Hoi. Ik heb 2 dagen geleden ofzo een CentOS vps gekocht, en ik wacht nu nog steeds. Is dit normaal, of duurt het altijd zo lang. Hoe lang duurde het bij jullie? Ik kan niet wachten tot ik hem heb, want ik ga met een paar vrienden, een Minecraft server er op runnen
yummie.gif

2 werkdagen ongeveer.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
2 tot 4 werkdagen. Op het moment moet het nog handmatig geïnstalleerd worden. En mogelijk heeft de hoster daar met de servermigratie al helemaal minder tijd voor.

Maar we proberen de vpsen zo snel mogelijk te installeren.

Dylan

<script>
Ministerstan (link):
Jammer
sadley.gif

Kan ik nog wel mijn Minecraft er op hosten?

Quote:
Kies dus alleen voor VPS webhosting als je de kennis hebt om een systeem op te zetten (of ermee wilt testen / spelen), ga anders voor shared hosting.

Je had dus beter een Minecraft host kunnen kopen

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Dylanh (link):

Ministerstan (link):
Jammer
sadley.gif

Kan ik nog wel mijn Minecraft er op hosten?

Quote:
Kies dus alleen voor VPS webhosting als je de kennis hebt om een systeem op te zetten (of ermee wilt testen / spelen), ga anders voor shared hosting.

Je had dus beter een Minecraft host kunnen kopen

Voor een maandje proberen kan nooit kwaad. Zo ontiegelijk duur zijn de VPSen nou ook weer niet.
En wie weet werkt dit wel handiger.

Ministerstan

New member
Tot nu toe werkt het wel beter dan een host. Ik heb ongeveer 7 plugins, ook Ptweaks, en nog een plugin die verminderd, tot nu toe met 6 mensen geen lagg.

Bovenaan