[centraal] Ajaxbugs

Yaser

New member
Als je e met accent doet krijg je dit
¡¡ì¦¡¡ì¦ ¨¦ ¨¦ ¨¦ ¨¦

Alemaalte

New member
Marjolein (link):
ik weet niet of anderen dit ook hebben maar als ik op de laatste pagina van een topic ben en er worden nieuwe berichten gepost dan zie je die verschijnen, maar als ik dan via snel reageren op 1 van deze berichten wil gaan reageren dan verdwijnen ze weer
confused.gif

Ik moet dan eerst vernieuwen om die laaste post(s) weer te zien.
Maar ja ik heb heb meer vreemde dingen dus het zou ook aan onze pc kunnen liggen
yummie.gif

Ik heb hier soms ook last van.

Eleky

New member
Net verscheen hetvolgende na 4 a 5 seconde ineens onder aan de pagina:

Parse error: syntax error, unexpected $end in /home/one2apps/domains/one2xs.com/public_html/includes/ubb.cls.php on line 801

Sjoerd

Active member
Al gekeken naar dat phpclasses.org ding wat ik gestuurd had?

Ook weer iets anders gevonden; als ik een e-mailadres plaats, dan komt hij via de ajax niet op het forum te staan, maar als ik refresh, staat hij er wel
confused.gif

Semmiiee

New member
Als ik op voorbeeld druk verzend die
confused.gif

Maar dat ligt aan laptop of vista..

Want op laptop (VISTA) is voorbeeld verzenden en op PC (Windows XP) is het gewoon normaal..

Wiitse

New member
Het is trouwens nog steeds zo dat als je zelf een bericht post er komt te staan dat er nieuwe berichten staan terwijl je dat zelf hebt gedaan.

Wiitse

New member
Nog een bug die met hetzelfde te maken heeft. Ik heb trouwens zelf geen flauw idee of dit anders kan maar ik zeg het ff. Als er berichten bij komen automatisch heb je heel vaak dat de pagina dan vol hoort te zijn. In plaats van dat er dan een nieuwe pagina komt voor de nieuwste berichten word alles in 1 rij onder elkaar gezet. Dat merk ik vooral als ik bijvoorbeeld het offtopic topic open heb en intussen een hele tijd wat anders doe. Als ik dan weer naar one2xs ga staat er dus een oneindig lange rij met berichten in het offtopic. Als ik dan de pagina vernieuw zie ik dan dat er een paar paginas bij zijn. Snappie?

Sjoerd

Active member
Wiitse (link):
Dat merk ik vooral als ik bijvoorbeeld het offtopic topic open heb en intussen een hele tijd wat anders doe. Als ik dan weer naar one2xs ga staat er dus een oneindig lange rij met berichten in het offtopic. Als ik dan de pagina vernieuw zie ik dan dat er een paar paginas bij zijn. Snappie?
Dat vind ik juist handig aan dat ajax gedoe, hoe ik niet helemaal op volgende pagina te drukken
emo.gif

V

Verwijderd lid 399

Guest
Ik weet niet of het een bug of idee is ofzo
yummie.gif
:

Als een topic 2 paginas heeft
En je post wat zie je je post niet (Duhhhh)

Misschien dan redirecten naar de laatste pagina?

Lennard

Active member
Nielsie bedoelt dat als er 9 paginas in een topic zijn en je reageert op pagina 8, dat je dan je eigen post niet ziet.
Das wat anders als wat Sjoerd bedoelt, want met Sjoerd ben ik het eens.
biggrin.gif

Bovenaan