Ricaaa
New member
Jenner (link):
Ricaaa (link):
Wiitse (link):
Spam op forum drijft geen mensen weg? Alsjeblieft... Word eens volwassen. Ik stop nu maar met deze discussie, want je bent toch te koppig om anderen gelijk te geven.
Jij zult nooit gelijk krijgen op een mening dat ik heb geuit. Ik uit mijn mening hier over het onderwerp, jij was helaas zo triest genoeg om die mening te bashen. Nergens voor nodig, maar jij bent wel de gene die dit begon.
Feit is; een chatbox is voor bedrijven geen goed idee. Noem één succesvol bedrijf dat een chatbox heeft. En dan kun je wel zeggen dat het bedrijven zijn, maar dat is One2xs ook. Daarom zeg ik wederom: een chatbox is meer een risico dan een aanwinst. Heel simpel.
En om antwoord te geven op je vraag; nee. Spam op dit forum drijft mensen nauwelijks weg vanwege het feit dat een moderator het al heel snel weg haalt. Op een chat gaat dat moeilijk.
Jochie, (Als jij ons kids gaat noemen
) Hyves en Facebook zijn toch ook bedrijven? Je spreekt jezelf een beetje tegen. Het gaat er puur om in welke genre je website zit. Dit is een community en zoals het woord al zegt communiceer je met elkaar en daar is chatten een goed voorbeeld van.
PS: Je gebruikt het woord feiten verkeerd, want het is nooit aangetoond dat het verkeerd is voor een bedrijf. Chatten met support mensen is wel goed voor een bedrijf. (Dus het is nogal verkeerd om te zeggen dat het voor geen enkel bedrijf goed is om een chat te hebben)
Eigenlijk is het wel degelijk aangetoond dat het slecht is voor bedrijven. Het grootste puntje dat werd aangekaart was dat (oud) klaten op de chat kwamen om het bedrijf zwart te maken.
Overigens kun je Hyves en Facebook niet vergelijken met een hostingbedrijf. Hyves en Facebook zijn gericht op communicatie, One2xs niet. One2xs is gericht op het verlenen van goederen (webhosting, domeinen, vpsen, etc...)
Ricaaa (link):
Wiitse (link):
Spam op forum drijft geen mensen weg? Alsjeblieft... Word eens volwassen. Ik stop nu maar met deze discussie, want je bent toch te koppig om anderen gelijk te geven.
Jij zult nooit gelijk krijgen op een mening dat ik heb geuit. Ik uit mijn mening hier over het onderwerp, jij was helaas zo triest genoeg om die mening te bashen. Nergens voor nodig, maar jij bent wel de gene die dit begon.
Feit is; een chatbox is voor bedrijven geen goed idee. Noem één succesvol bedrijf dat een chatbox heeft. En dan kun je wel zeggen dat het bedrijven zijn, maar dat is One2xs ook. Daarom zeg ik wederom: een chatbox is meer een risico dan een aanwinst. Heel simpel.
En om antwoord te geven op je vraag; nee. Spam op dit forum drijft mensen nauwelijks weg vanwege het feit dat een moderator het al heel snel weg haalt. Op een chat gaat dat moeilijk.
Jochie, (Als jij ons kids gaat noemen

PS: Je gebruikt het woord feiten verkeerd, want het is nooit aangetoond dat het verkeerd is voor een bedrijf. Chatten met support mensen is wel goed voor een bedrijf. (Dus het is nogal verkeerd om te zeggen dat het voor geen enkel bedrijf goed is om een chat te hebben)
Eigenlijk is het wel degelijk aangetoond dat het slecht is voor bedrijven. Het grootste puntje dat werd aangekaart was dat (oud) klaten op de chat kwamen om het bedrijf zwart te maken.
Overigens kun je Hyves en Facebook niet vergelijken met een hostingbedrijf. Hyves en Facebook zijn gericht op communicatie, One2xs niet. One2xs is gericht op het verlenen van goederen (webhosting, domeinen, vpsen, etc...)