Codeer kenissen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zag dat dit op CP ook zo was en ik vond het wel leuk dus waarom hier niet?
Dus dat je jou eigen kennis kunt inschatten dn instellen voor op je profiel.
Dit met een procenten bar/balkjes

Voorbeeld
PHP: Ik schat 20% en stel in
dan is er zon balk met de aantal procenten ingekleur of het kan ook zonder balk of zonder procenten maar met tientallen etc.

Dit dan bij de meest voorkomende talen oa
PHP
(x)HTML
CSS
Javascript
Misschien ook Design?

Wat vinden jullie hiervan?

Sander

Toms

Lid
Geen goed idee, dan krijg je, kijk eens hoe goed ik ben, cjeck me balkje, reacties. En valse gegevens.

Ewan

Lid
Leer het toch is... Je kan je kennis van programeer talen niet met procenten uitdrukken...

G

Guest

Guest
Ewan (link):
Leer het toch is... Je kan je kennis van programeer talen niet met procenten uitdrukken...

En dan zouden de meeste hier niet eens boven de 70% uit komen denk ik, maar moet je zien hoeveel mensen dan opeens op 100 staan ;-)

Iedereen hier op One2xs kijkt wel eens iets na op php.net of op Google, Google is en blijft de grootste vriend van de programmeur, Google weet bijna alles..

Gewoon niet doen
biggrin.gif
.

Bartv

Lid
Ewan (link):

Misschien wel in balkjes
yummie.gif

Ewan

Lid
Bartv (link):

Ewan (link):

Misschien wel in balkjes
yummie.gif

En die balkjes worden gebaseerd op, jawel, procenten...

G

Guest

Guest
Nee, deze mag gelijk .trash in.

Je kan zoiets nooit in procenten uitdrukken. Een (programmeer) taal veranderd steeds. Of er komen andere technieken bij.

Is het de bedoeling om stoer te doen van wat je allemaal kan en niet? Sorry maar dit is wederom een suggestie die lijkt op spam.

Robindesign (link):
Is al een keer voorgesteld en afgewezen.

Volgens mij vaker dan 1x
emo.gif

En een slecht idee, omdat dit gewoon heel corrupt is!

Rik

Eindbaas
Nee. Om de redenen die hierboven opgenoemd zijn. Bovendien heb je ook andere talen die mensen dan weer willen zoals java, c++, c#, C, python, batch, enzovoorts..
Of dan willen mensen er ook grafisch design bij hebben enzovoorts.

Wiitse

Lid
En als je zoiets echt zou doen: Er is volgens mij hier bijna niemand die boven de 1% uitkomt. Veel mensen denken dat ze veel weten, maar dat slaat nergens op. En er zijn erg veel programmeertalen zoals Rik zegt, dus er komt dan ook te veel. Zon is voor mij al een reden om niet meer op one2xs te komen. Niet doen dus.

Niet doen, je krijgt er alleen maar opscheppers van.
Ik denk eerlijk gezegd dat iedereen hier van o e2xs niet boven de 70 uit komt, omdat je een taal nooit goed beheerst het blijft veranderen.

Html kan dan nog wel, dat is gewoon standaard...

G

Guest

Guest
Wiitse (link):
Waarom zegt iedereen steeds 70%? Niemand hier komt boven de 5% van PHP uit denk ik hoor...

Aar komt wel een end

G

Guest

Guest
Wiitse (link):
Waarom zegt iedereen steeds 70%? Niemand hier komt boven de 5% van PHP uit denk ik hoor...

70 was van mij redelijk globaal gezegd, denk wel iets minder maar sowieso meer dan 5% hoor?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan