Codeer kenissen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wiitse

Lid
5% is niet overdreven, maar probeer jij maar eens alle technieken en manieren om iets te doen uit je hoofd te leren, en alle honderden functies. Het probleem is dat bijna iedereen hier denkt dat PHP zomaar te leren is en dat ze PHP kennen als ze een simpele site kunnen maken. Kijk jij maar eens een beetje rond op de nogal kleine en incomplete documentatie op PHP.net Ik kan me echt zo dood aan mensen als jullie...
En Aarclay weet inderdaad meer dan de gemiddelde one2xser, maar hij heeft nog nooit iets gepost wat ik nog niet wist. Waarom denken jullie allemaal dat een programmeertaal zo makkelijk te leren is? Het is bewezen dat je minimaal 5 jaar dagelijks intensief bezig moet zijn met een programmeertaal voordat je het beheerst. Zelfs de makers van PHP kennen niet alles, omdat het gewoon te veel is en ze weten niet precies van elkaar wat ze gemaakt hebben.

Rik

Eindbaas
Wiitse (link):
5% is niet overdreven, maar probeer jij maar eens alle technieken en manieren om iets te doen uit je hoofd te leren, en alle honderden functies. Het probleem is dat bijna iedereen hier denkt dat PHP zomaar te leren is en dat ze PHP kennen als ze een simpele site kunnen maken. Kijk jij maar eens een beetje rond op de nogal kleine en incomplete documentatie op PHP.net Ik kan me echt zo dood aan mensen als jullie...
En Aarclay weet inderdaad meer dan de gemiddelde one2xser, maar hij heeft nog nooit iets gepost wat ik nog niet wist. Waarom denken jullie allemaal dat een programmeertaal zo makkelijk te leren is? Het is bewezen dat je minimaal 5 jaar dagelijks intensief bezig moet zijn met een programmeertaal voordat je het beheerst. Zelfs de makers van PHP kennen niet alles, omdat het gewoon te veel is en ze weten niet precies van elkaar wat ze gemaakt hebben.

Echt hè. Ik erger me ook aan dat soort mensen. En al helemaal als mensen zeggen dat ze iets 100% kennen, en vervolgens met een basisvraag bij je aan komen zetten. Daar kan ik al helemaal niet tegen.

Wiitse

Lid
Gelukkig... Toch nog iemand die me gelijk geeft.
yummie.gif

Wiitse (link):
Gelukkig... Toch nog iemand die me gelijk geeft.
yummie.gif

Ik geef je ook gelijk, als mensen één tutorial hebben afgerond denken ze gelijk dat ze de hele taal kennen

Sanderc (link):
PHP: Ik schat 20% en stel in

Nou, noem er maar eens 1018
biggrin.gif

http://php.net/quickref.php klein overzichtje waar jij 20 % van zou kennen. (Totaal: 5.094 functies)

Met nadruk op klein, want dit is zéker niet alles van php

Antonn

Lid
Leer jij maar eens alle PHP libary functies uit je hoofd. Ik denk niet dat iemand hier zonder programma systeem als PHPbb kan maken, of grafiekensysteem.

Ewan

Lid
Fanorg (link):

Sanderc (link):
PHP: Ik schat 20% en stel in

Nou, noem er maar eens 1018
biggrin.gif

http://php.net/quickref.php klein overzichtje waar jij 20 % van zou kennen. (Totaal: 5.094 functies)

Met nadruk op klein, want dit is zéker niet alles van php

Hij kent er hooguit 20 ofzo
emo.gif

Ik snap hier eigenlijk zowiezo niet het nut van? Is dit alleen om stoer te doen ofwat moet ik me daar nu bij voorstellen?

G

Guest

Guest
Dus kan het topic dicht om die zinloze discussie van hoeveel procent mensen hebben te voorkomen?
biggrin.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan