Hallo ik ben opzoek naar de Command waar je ziet hoeveel in en hoeveel on moete. Voor het record
Ilyasftw New member 23 jan 2011 #2 Hallo ik ben opzoek naar de Command waar je ziet hoeveel in en hoeveel on moete. Voor het record
G Gerritzwn New member 23 jan 2011 #3 Misschien kun je wat specifieker zijn, in, on, command ???? Je maakt het er niet echt duidelijk op wat je precies wilt weten.
Misschien kun je wat specifieker zijn, in, on, command ???? Je maakt het er niet echt duidelijk op wat je precies wilt weten.
Ilyasftw New member 23 jan 2011 #4 Ik bedoel net als [ punten ] maar mensen hebben er zo dat erstaat: Er zijn nu ... online er moeten nog ... online zijn om het record van ... te halen
Ik bedoel net als [ punten ] maar mensen hebben er zo dat erstaat: Er zijn nu ... online er moeten nog ... online zijn om het record van ... te halen
Marjolein Miss Marjolein 23 jan 2011 #5 dit is geen one2xs command, dit is een keer gemaakt door een lid hier. Moet je even vragen aan diegene die het in zn onderschrift heeft staan.
dit is geen one2xs command, dit is een keer gemaakt door een lid hier. Moet je even vragen aan diegene die het in zn onderschrift heeft staan.
Rik Eindbaas Forumleiding 28 jan 2011 #6 Ik had het een keer gemaakt en vrijgegeven. Een aantal mensen hebben het toen weer gemaakt / verbeterd en in hun onderschrift gezet.
Ik had het een keer gemaakt en vrijgegeven. Een aantal mensen hebben het toen weer gemaakt / verbeterd en in hun onderschrift gezet.
Alemaalte New member 28 jan 2011 #7 Rechtermuisknop op die image, de link kopieren en in je onderschrift zetten.