Continue opnieuw in moeten loggen

G

Guest

Guest
Hoe zit het op One2xs met cookies? Ik merk dat ik op mijn iPhone echt meermaal in moet loggen per dag. Soms thuis, op mn werk, bij mn vriendin, als ik bij wijze van spreken met de hond loop, etc.

Dus vroeg me af hoe het geregeld is en of ik hier zelf iets aan kan wijzigen.

Luukvdo

New member
Steeds als je ip-range van je huidige sessie op dat apparaat veranderd word je uitgelogd. Ik heb dat ook als ik mijn laptop mee naar school neem en dan weer thuis gebruik

G

Guest

Guest
Luukvdo (link):
Steeds als je ip-range van je huidige sessie op dat apparaat veranderd word je uitgelogd. Ik heb dat ook als ik mijn laptop mee naar school neem en dan weer thuis gebruik

Maar ik moet wel zeggen dat One2xs het enige forum/site is waar ik steeds op nieuw in moet loggen. Heb het verder nooit
sadley.gif

Luukvdo

New member
Dat komt omdat niet elke site dat in zijn script heeft zitten. One2xs wel omdat dat de veiligheid van je sessie wat meer verhoogd

Lennard

Active member
Nu zou je 1x per ip moeten inloggen en dan ingelogd moeten blijven op die hele subrange (xxx.xxx.xxx.).
pompom.gif

G

Guest

Guest
Lennard (link):
Nu zou je 1x per ip moeten inloggen en dan ingelogd moeten blijven op die hele subrange (xxx.xxx.xxx.).
pompom.gif

Ik ben heel benieuwd, vandaar dat we er net even uit werden gegooid denk ik
smile.gif

Super bedankt! Ik ga t testen en laat mijn bevindingen nog even weten!

Lennard

Active member
Jeps, dat was daar inderdaad de oorzaak van.

Hier op mn smartphone werkt het in ieder geval, dus ik ben benieuwd!

Azdin

New member
Hier op het 3G netwerk van T-Mobile moet ik gewoon telkens inloggen op o2x?
yummie.gif

Subrange is gewoon hetzelfde.

G

Guest

Guest
Ik heb nu op een andere lokatie op 3G geen problemen meer, maar heb nog niet volwaardig kunnen testen! So far so good in ieder geval
biggrin.gif
thumbsup.gif

Lennard

Active member
Azdinnn (link):
Hier op het 3G netwerk van T-Mobile moet ik gewoon telkens inloggen op o2x?
yummie.gif

Subrange is gewoon hetzelfde.
Dat is vreemd, hier werkt het al een paar dagen feilloos namelijk.

Verandert je subrange echt niet en gebruik je wel dezelfde browser? Heb je wel meerdere cookies geset staan?

Bovenaan