Hii heb een vraagje, Word de dataverkeer elke maand terug op 0 gezet of niet?
J Jotje New member 7 mei 2011 #2 Hii heb een vraagje, Word de dataverkeer elke maand terug op 0 gezet of niet?
Marjolein Miss Marjolein 7 mei 2011 #4 ja, elke 1e van de maand, dus ongeacht op welke datum je de host gekocht heb.
Semmiiee New member 7 mei 2011 #6 Jotje (link): krijg je per maand ook beetje schijfruimte extra of niet? Neen dit krijg je niet. Dat kun je zover ik weet alleen krijgen door een betere host te kopen .
Jotje (link): krijg je per maand ook beetje schijfruimte extra of niet? Neen dit krijg je niet. Dat kun je zover ik weet alleen krijgen door een betere host te kopen .
J Jotje New member 7 mei 2011 #7 Ok. Spijtig als ooit je ding vol is dat je niet voor wallie bv 250 MB schijfruimte bij krijgt. Maar dat je er andere host moet kopen.
Ok. Spijtig als ooit je ding vol is dat je niet voor wallie bv 250 MB schijfruimte bij krijgt. Maar dat je er andere host moet kopen.
J Jotje New member 7 mei 2011 #10 maar ik heb nu light en je kunt nog 1 hoger moet ik dan dezelfde punten betalen of -8 punt?
Marjolein Miss Marjolein 7 mei 2011 #11 je betaald dan inderdaad niet de volle aantal punten, het verschil tussen die 2 wordt uitgerekend en dan betaal je dus een x aantal punten
je betaald dan inderdaad niet de volle aantal punten, het verschil tussen die 2 wordt uitgerekend en dan betaal je dus een x aantal punten
J Jotje New member 7 mei 2011 #12 Ah ok spijtig dat je niet appart kunt kopen ! Welke pakket is eigenlijk het meeste verkocht ?
Marjolein Miss Marjolein 7 mei 2011 #13 Tuurlijk kun je ook een andere host erbij kopen, dus dat je er 2 heb maar dan betaal je voor de 2e uiteraard wel gewoon de volle aantal punten. En welk pakket het meest verkocht is? Geen idee, dit soort statistieken worden nooit vrijgegeven maar ik heb zon vermoeden de goedkoopste van 4 punten
Tuurlijk kun je ook een andere host erbij kopen, dus dat je er 2 heb maar dan betaal je voor de 2e uiteraard wel gewoon de volle aantal punten. En welk pakket het meest verkocht is? Geen idee, dit soort statistieken worden nooit vrijgegeven maar ik heb zon vermoeden de goedkoopste van 4 punten