Datums

Jordyt

Lid
Hey,

Ik heb als suggestie:
Er moet bij de verzonden berichten staan waarneer hij is bekeken...
Als je dan goed aan het handelen bent weet je waarneer hij kan gaan reageren of als je problemen hebt waarneer hij heeft gekeken...
Dit was mijn suggestie ik ontvang graag berichten wat je er van vindt hieronder...

Doeg,
Bewaakertje

Als hij dikgedrukt is dan is hij nog niet gelezen, maar als hij niet dikgedrukt is wel.. Of bedoel je echt de datum waarop?

Datums kan ook.
biggrin.gif

Marjolein

Miss Marjolein
ik vind het nogal onnodig, als je kan zien wanneer en hoe laat iemand het bericht heeft gelezen wil nog niet zeggen dat hij/zij gelijk kan of wil reageren. Het kan ook zo zijn dat er pas de volgende dag een reactie komt dus dan heb je er nog niks aan. Je kan nu in ieder geval al zien of iemand het berichtje heeft gelezen dat moet genoeg zijn toch
smile.gif

Lennard:
Datums kan ook.
biggrin.gif

op de basisschool kreeg ik strafpunten als ik datums zei. "Data" werd mij geleerd.
maar goed dat is al zoooo lang geleden en met de huidige computertechnologie kan ik me ook wel voorstellen dat data gereserveerd is als betekenis voor gegevensopslag en datums als meervoud van datum hebben toegestaan in de van dale
yummie.gif

Jordyt

Lid
Lennard:
Als hij dikgedrukt is dan is hij nog niet gelezen, maar als hij niet dikgedrukt is wel.. Of bedoel je echt de datum waarop?

Ja waarop hij dan is gelezen

Bovenaan