G
Guest
Guest
Skytop (link):
Hotelhorba (link):
HAHAH jij bent super leuk
ik kan al ik wil nu al in de DB van de webhost van server 1
Zet maar is een shell in je webhost van one2xs kijk maar is tot hoevel je terug kan in hun host
Kan je alles af lezen van de data-center waar one2xs gebruik vaan maakt
Je bent verbannen, HOORAY.
Trouwens, je bent heel erg dom. Ik heb al 3x een shell geupload (om te kijken als ik binnen kwam en dan Lennard te waarschuwen) en ik kwam nergens in, ik kon wel zien wie er allemaal een site had gekocht en bij sommige kon ik de namen van de bestanden zien maar niks wissen of bewerken.
One2xs is 101% goed beveiligd tegen alles, ook tegen een DoS, maar DDoS kost inderdaad heel erg veel en doe maar eens €15,000x3 Servers.
Denk jij dat het geld aan een appelboom groeit ofzo.
Samenvatting: One2xs is zover ik weet tegen alles beveiligd buiten DDoSen omdat dit gewoon te veel kocht!
Hij geeft ze gekocht bij Liteserver, iedereen die het inmiddels wel weet
Wat is er btw nu aan de hand met Server 3?
Hotelhorba (link):
HAHAH jij bent super leuk

Zet maar is een shell in je webhost van one2xs kijk maar is tot hoevel je terug kan in hun host

Kan je alles af lezen van de data-center waar one2xs gebruik vaan maakt
Je bent verbannen, HOORAY.
Trouwens, je bent heel erg dom. Ik heb al 3x een shell geupload (om te kijken als ik binnen kwam en dan Lennard te waarschuwen) en ik kwam nergens in, ik kon wel zien wie er allemaal een site had gekocht en bij sommige kon ik de namen van de bestanden zien maar niks wissen of bewerken.

One2xs is 101% goed beveiligd tegen alles, ook tegen een DoS, maar DDoS kost inderdaad heel erg veel en doe maar eens €15,000x3 Servers.
Denk jij dat het geld aan een appelboom groeit ofzo.
Samenvatting: One2xs is zover ik weet tegen alles beveiligd buiten DDoSen omdat dit gewoon te veel kocht!
Hij geeft ze gekocht bij Liteserver, iedereen die het inmiddels wel weet

Wat is er btw nu aan de hand met Server 3?