Digital (
link):
Lennard (
link):
Luukvdo (
link):
EDIT: web2 werkt hier weer gewoon?
Hm het lijkt er op inderdaad.
Digital (
link):
Ik hang mijn servers even op het andere netwerkt
Want dit kon ik net niet gebruiken in de vakantie periode. Hopelijk kunnen we snel weer op de servers

He, servers?
Sorry, ik bedoelde webhost. Nee since dit weer gaat de remote mysql weer niet meer
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Cant connect to MySQL server on 84.194.42.229 (4) in /home/umaxx/domains/public_html/beta/server.php on line 27
Could not connect to server, error: Cant connect to MySQL server on 84.194.42.229 (4)
En vanmiddag ging dit nog netjes
Ik krijg ook een paar van die errors op andere sites inderdaad, ik ga er vanuit dat het tijdelijk is, en anders moet je me morgen even een PM sturen, dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen.
Luukvdo (
link):
Digital (
link):
Sorry, ik bedoelde webhost. Nee since dit weer gaat de remote mysql weer niet meer
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Cant connect to MySQL server on 84.194.42.229 (4) in /home/umaxx/domains/public_html/beta/server.php on line 27
Could not connect to server, error: Cant connect to MySQL server on 84.194.42.229 (4)
En vanmiddag ging dit nog netjes
Dat ligt dan aan jouw server denk ik want dat IP is geen server van one2xs
Hij benadert de o2x-database extern als ik het me goed herinner, dat is allemaal goedgezet en ingesteld in de firewalls e.d. maar dat werkt dus ineens niet meer.