DDoS naar webserver 3

Christum

Member
nee ik heb geen melding gedaan omdat ik hem niet vaak en vlug geloof, aangezien hij meer liegt.....
en idd 20 mil is zowat heel nl maarja het gaat om zombie computers (volgens hem) en of het allemaal waar is ik weet het niet, maar ondertussen is lennard op de hoogte van de mogelijke dader ik heb zijn one2xs account door gegeven die er mogelijk achter kan zitten + het ip adres dat ik heb van zijn account die op mijn site is geregistreerd.

Dionc

New member
Echt irri ik probeer op sites te komen en nu weet ik dat ze op one2xs zijn gehost en dus kan ik sommige niet op
sadley.gif

Habgallery

New member
Lasertools (link):
nou ik heb een gast op msn die had op 20-06-2011 gezegt dat die servers van one2xs ging down leggen ik zelf geloofde het eerlijk gezegt niet en hij zij dat die dat met zo 20 mil zombie computers ging doen.
Overigens weet ik weet dus ook niet of het WAAR IS en dat heb ik dus ook niet gezet in mijn vorige bericht na mijn idee.......

dan lag one2xs allang plat ?

Timkb

New member
Floqs (link):
denk niet dat de politie hier iets aan zal doen hoor..

Wel hoor maar dan komt er ook nog is bij kijken dat je een rechtszaak moet beginnen en ik denk dat one2xs daar niet op zit te wachten.

Habgallery

New member
Timmie (link):

Floqs (link):

Wel hoor maar dan komt er ook nog is bij kijken dat je een rechtszaak moet beginnen en ik denk dat one2xs daar niet op zit te wachten.

kdenk dat da ook lang zal duren?

en wat doet eigenlyk firewall als je gedost word ?

Timkb

New member
Habgallery (link):

Timmie (link):

Floqs (link):

Leer eerst eens normaal Nederlands het is hier geen msn
emo.gif

Firewall doet niks in dat geval, de attack raakt hoe dan ook de server en ook al zou een firewall het tegen houden dan raakt het systeem overbelast omdat de firewall teveel cpu nodig heeft en heb je alsnog het effect

G

Guest

Guest
Habgallery (link):

Timmie (link):

Floqs (link):

Ik denk dat firewall er dan niet heel veel mee doet. Daar wordt het dan te zwak voor lijkt me

Azdin

New member
Vriendje (link):
Server 2 is toch oko al een tijdje down, ik zie nog niets van de 0.25 punten?

Lennard (link):
We willen eerst de problemen opgelost hebben, daarna gaan we over comepensaties nadenken.

Antonn

New member
Oke, bedankt azdinnn, maar hoelang duurt dit ongeveer? 1 dag, 2 dagen, 1 week, 2 weken, 1 maand, 1 jaar, ...???

Laserhotel

New member
Webserver 3
21-6-2011 18:00 tot 23:55
FTP plat vervolgens HTTP, was geen officiele offline. zeiden ze tegen mij....

22-6-2011 19:52:42
23-6-2011 21:22: XX
De webserver is rond 8:45 online geweest tot 10:45 meer weet ik niet maar als ik alle tijden bij elkaar op tel is de site dus al 24 uur plat
cry.gif

Achja, slechter kan het niet worden.

Azdin

New member
Vriendje (link):
Oke, bedankt azdinnn, maar hoelang duurt dit ongeveer? 1 dag, 2 dagen, 1 week, 2 weken, 1 maand, 1 jaar, ...???
Niemand weet dat, ja oke degene die dosst..
Het is een kwestie van wachten..

Sdejong

New member
Iedereen meteen over compensatie. Realiseer je wel dat je altijd kwaliteit hosting hebt gehad tegen een extreem lage prijs. Ongeveer 98% van de websites die One2xs (Liteserver) host kunnen echt wel met een paar uur downtime zonder dat de eigenaar daar echt last van heeft. De enige compensatie die ik me kan bedenken die redelijk is zijn een paar dagen extra je host verlengt.

Antonn

New member
Ik had wel een aantal plannen, en een heleboel bezoekers... Ach ja, ze doen wat ze kunnen doen dus ja...

Habgallery

New member
Timmie (link):

Habgallery (link):

Timmie (link):

Klik om eerdere quotes te tonen

Floqs (link):

Leer eerst eens normaal Nederlands het is hier geen msn
emo.gif

Firewall doet niks in dat geval, de attack raakt hoe dan ook de server en ook al zou een firewall het tegen houden dan raakt het systeem overbelast omdat de firewall teveel cpu nodig heeft en heb je alsnog het effect

gast ga jij beslissen over hoe ik typ ofzo ? , ten eerste je bent me vader/moeder niet ten tweede ik ken jou niet eens dus wat bemoei je je ermee.

Lennard

Active member
Mitchh (link):
Ik begrijp het wel dat de servers offline worden gehaald wegens DDOS attacks, maar zo schieten alle leden met een host en/of domein er niks mee op.
Wat moeten we anders? We kunnen de server aanzetten met als gevolg dat álles onbereikbaar is, dus ook dat wat nu nog wel bereikbaar is.

Habbostrand (link):
Maare die router of modem van ddosser moet door al doorgebrand zijn? Want als je met een autoclicker veel requests verstuurd dan brand op een gegeven moment het printplaatje door.. Met een ddoss toch ook? Of nie?
Er is niet "die router of modem van ddosser", er zijn heel veel pcs aan het ddossen, dus er brandt (helaas) niks door ofzo; met zn allen maken ze de verbinding kapot.

Lasertools (link):
nou ik heb een gast op msn die had op 20-06-2011 gezegt dat die servers van one2xs ging down leggen ik zelf geloofde het eerlijk gezegt niet en hij zij dat die dat met zo 20 mil zombie computers ging doen.
Overigens weet ik weet dus ook niet of het WAAR IS en dat heb ik dus ook niet gezet in mijn vorige bericht na mijn idee.......
We horen vaker van dat soort berichten. Ik heb al van een paar leden gehoord dat iemand op MSN tegen hem of haar heeft gezegd dat hij one2xs aan het DDoSen is. Meestal zijn het gewoon kinderen die stoer willen doen en doen alsof zij er achter zitten.

Fireiscool (link):
Waarom word de politie niet ingeschakeld eigelijk?
Wat moeten die er aan doen?
Zij kunnen de DDoS niet tegenhouden en we hebben ook geen IP van de dader, dus aangifte doen heeft ook geen zin.

Vriendje (link):
Server 2 is toch oko al een tijdje down, ik zie nog niets van de 0.25 punten?
Ik heb ook nog nergens gezegd dat er 0,25 aan komen. Het is niet zo dat als de server offline vliegt we direct even punten sturen zodat iedereen weer blij is ofzo. Prioriteit 1 is het terug online brengen van de servers, daarna gaan we over een compensatie nadenken want die komt er echt wel. Of dat punten zijn of extra dagen hosting dat weet ik niet.

Sdejong (link):
Iedereen meteen over compensatie. Realiseer je wel dat je altijd kwaliteit hosting hebt gehad tegen een extreem lage prijs. Ongeveer 98% van de websites die One2xs (Liteserver) host kunnen echt wel met een paar uur downtime zonder dat de eigenaar daar echt last van heeft. De enige compensatie die ik me kan bedenken die redelijk is zijn een paar dagen extra je host verlengt.
Thanks.
smile.gif

Al schep je daarmee lichtelijk het beeld dat je bij "een extreem lage prijs" genoegen moet nemen met wat downtime. Daar ben ik het niet mee eens omdat we echt alles doen om de uptime zo hoog mogelijk te houden, maar sommige zaken kunnen we gewoon niet in de hand houden, en DDoS is daar één van. Als je bij een dure hoster zit heb je waarschijnlijk net zo veel last van een DDoS-aanval, alleen hebben we hier een jonge doelgroep waar een paar mensen in zitten die het wel leuk vinden om te laten zien wat ze kunnen en de server offline te trekken.

Een statusupdate heb ik helaas nog niet, als ik wat weet laat ik het hier horen.

Bovenaan