DDoS naar webserver 3

Marvinn

Active member
Nou als die gast blijft ddosén dan zijn we straks 2 weken verder. Met elke dag servers offline.

Lennard

Active member
Max (link):
Beter start one2xs een rechtszaak tegen de DDoSer als ze hem vinden.
Helaas is het vinden van de dader zo goed als onmogelijk...

Digital

New member
Het was nu netjes geweest kon de ftp wel werkend zijn.. De sites okee daar kunnen we niks aan doen. Maar dat we toch ftp toegang hadden.

Lennard

Active member
Digital (link):
Het was nu netjes geweest kon de ftp wel werkend zijn.. De sites okee daar kunnen we niks aan doen. Maar dat we toch ftp toegang hadden.
Dan zou de DDoS zich daarop richten en is dat weer plat...

Maar de hoster is nog druk aan het werk voor een oplossing, dus nog even geduld, al snap ik dat het cru klinkt...

Wouterp

New member
Digital (link):

Wat ehb je aan ftp zonder site?

Digital

New member
Lennard (link):

Digital (link):
Dan zou de DDoS zich daarop richten en is dat weer plat...

Maar de hoster is nog druk aan het werk voor een oplossing, dus nog even geduld, al snap ik dat het cru klinkt...

Lennard maak je geen zorgen, Zolang de backups er zijn ben ik tevree met one2xs
smile.gif

EDIT : Dan kan je je bestanden naar xampp doen en daar verderwerken en daarna terug uploaden
smile.gif

Lennard

Active member
Digital (link):
Lennard maak je geen zorgen, Zolang de backups er zijn ben ik tevree met one2xs
smile.gif

Dan houden we jou voorlopig nog wel tevreden.
yummie.gif

Digital (link):
Dan kan je je bestanden naar xampp doen en daar verderwerken en daarna terug uploaden
smile.gif

Als je gewoon altijd al lokaal werkt en dingen pas uploadt als ze werken dan heb je lokaal altijd nog een kopie en kun je altijd nog verderwerken.

Sebastiaanh

New member
Wat als het een botnet is, en de politie pakt bijv. iemand op, wat dan?
Want ik denk haast dat het een botnet is, en dat de "hackers" het eigenlijk niet door hebben, en dat er 1 pietje achter zit die alles bestuurd.

Digital

New member
Daar heb je gelijk in ;d Maar ik vergeet het meestal weer te update. Omdat one2xs wel vaak online is
xd.png
Het is al lang geleden dat dit nog is gebeurt
smile.gif
Maar ik denk het word steeds erger in de toekomst. Want iedereen heeft een computer en iedereen kent steeds meer..

Sebastiaanh

New member
Digital (link):
Daar heb je gelijk in ;d Maar ik vergeet het meestal weer te update. Omdat one2xs wel vaak online is
xd.png
smile.gif
Maar ik denk het word steeds erger in de toekomst. Want iedereen heeft een computer en iedereen kent steeds meer..

Inderdaad. Zelfs de site van NAVO is gehackt..
Maarja, laten we on-topic gaan.

Digital

New member
Sebastiaanh (link):

Digital (link):
xd.png
smile.gif

Inderdaad. Zelfs de site van NAVO is gehackt..
Maarja, laten we on-topic gaan.

Laten we lennard zijn werk doen. We kunnen toch niks doen, Maar in de toekomst komt wel iets voor doss
smile.gif

Maar terug on-topic ;d

Lennard

Active member
Sebastiaanh (link):
Want ik denk haast dat het een botnet is, en dat de "hackers" het eigenlijk niet door hebben, en dat er 1 pietje achter zit die alles bestuurd.
Maar die"1 pietje" kun je niet vangen want die DDoSt zelf niet mee; die is onvindbaar.

Sebastiaanh

New member
Lennard (link):

Sebastiaanh (link):
Maar die"1 pietje" kun je niet vangen want die DDoSt zelf niet mee; die is onvindbaar.

Klopt. Dat is juist het vervelende.

Digital

New member
Sebastiaanh (link):

Lennard (link):

Sebastiaanh (link):

Klopt. Dat is juist het vervelende.

Dat is niet altijd het geval. Tenzij je een zwerm hebt van een netwerk maar anders doen ze meestal mee. Soms ook via proxy Getway

Ouassimm

New member
no offense, maar er is alltijd wel iets met de servers van one2xs.
Volgens mij is het het eens tijd om naar de kwaliteit van jullie servers te kijken

Klik om de spoiler te openen
Niet rot bedoelt
emo.gif

Digital

New member
Ik heb op mijn webserver een systeem. Als ik ddos attacks heb krijg ik dit in ddos.txt als volgende vermeld :

Codeblok:

1
2
3
4
5

81.207.128.249 - 6/11/2011 2:23:29 PM

83.80.187.112 - 6/23/2011 4:19:43 AM

213.148.224.239 - 6/23/2011 4:20:09 AM

Alexnder

Active member
@digital
Volgens mij zullen de mensen niet echt blij worden als ze zien dat jij hun ip deelt?
mischien evven IPs met *** vervangen?

Freestyle

New member
Alexnder (link):
@digital
Volgens mij zullen de mensen niet echt blij worden als ze zien dat jij hun ip deelt?
mischien evven IPs met *** vervangen?

Die mensen hebben een Ddos gedaan. Die ips mogen best getoond worden vind ik hoor
yummie.gif

Bovenaan