Wat zijn de email servers hier?
Marjolein Miss Marjolein 29 aug 2010 #3 uhhh, wat bedoel je? of bedoel je de nameservers? // of SquirreMail?
Jesse New member 29 aug 2010 #4 emailservers? Je kan zelf een eigen mail adres aanmaken, indien je een domein koopt kun je het bijvoorbeeld zo laten heten: (naam)@(websitenaam).nl Wat bij One2xs ook nog kan: (naam)@one2xs.com
emailservers? Je kan zelf een eigen mail adres aanmaken, indien je een domein koopt kun je het bijvoorbeeld zo laten heten: (naam)@(websitenaam).nl Wat bij One2xs ook nog kan: (naam)@one2xs.com
Marvinn Active member 29 aug 2010 #6 Ik wil mij mail: info@habbotjes.be in me Windows live mail zetten maat daar heb ik Pop3/SMTP Voor nodig welke gegevens zijn dat?
Ik wil mij mail: info@habbotjes.be in me Windows live mail zetten maat daar heb ik Pop3/SMTP Voor nodig welke gegevens zijn dat?
K Krm Active member 29 aug 2010 #9 alsje bij je direct admin een email aanmaakt staan al die gegevens er gelijk onder
Marvinn Active member 29 aug 2010 #10 Kerem (link): alsje bij je direct admin een email aanmaakt staan al die gegevens er gelijk onder Dat weet ik maar ik krijg die fout dus ik denk die gegevens kloppen niet.
Kerem (link): alsje bij je direct admin een email aanmaakt staan al die gegevens er gelijk onder Dat weet ik maar ik krijg die fout dus ik denk die gegevens kloppen niet.
Marvinn Active member 29 aug 2010 #12 Lennard (link): Kun je wel gewoon op habbotjes.be komen? Ja en via webmail werkt hij wel. Via Windows Live Mail niet
Lennard (link): Kun je wel gewoon op habbotjes.be komen? Ja en via webmail werkt hij wel. Via Windows Live Mail niet
Luukvdo New member 1 sep 2010 #14 Je moet de poort van de uitgaande server veranderen in 587 volgens mij. 25 wordt soms door providers geblokkeerd
Je moet de poort van de uitgaande server veranderen in 587 volgens mij. 25 wordt soms door providers geblokkeerd