Deze feed kan niet worden weergegeven Deze feed bevat codefouten.
V Verwijderd lid 399 Guest 19 apr 2009 #2 Deze feed kan niet worden weergegeven Deze feed bevat codefouten.
V Verwijderd lid 399 Guest 19 apr 2009 #3 bewerken werkt niet maar als ik bij one2xs naar de feed ga werkt hij niet
V Verwijderd lid 399 Guest 19 apr 2009 #5 IE 7 of 8 hij zegt Verwijzing naar niet nader omschreven item euro. regel: 162 teken: 24 <title>2 pt voor 2 € paypal</title>
IE 7 of 8 hij zegt Verwijzing naar niet nader omschreven item euro. regel: 162 teken: 24 <title>2 pt voor 2 € paypal</title>
Rik Eindbaas Forumleiding 19 apr 2009 #6 Ik kan zoiezo geen feeds kijken soms in firefox omdat ik dan een witte pagina krijg =[
V Verwijderd lid 399 Guest 20 apr 2009 #8 Nicopara: "Pagina kan niet worden weergegeven" => IE 8 klik op meer info
N Nicopara Guest 20 apr 2009 #9 Lennard: Welke browser gebruik je? Ik weet al waar de fout zit in je feed, je hebt denkelijk een euro teken ofzo gedaan. Want hij accepteerd geen ®©€% van al die tekens!
Lennard: Welke browser gebruik je? Ik weet al waar de fout zit in je feed, je hebt denkelijk een euro teken ofzo gedaan. Want hij accepteerd geen ®©€% van al die tekens!
L Lennard Active member 20 apr 2009 #10 Nah, hij zet ze om naar € enzo, maar het moet juist € zijn. Nu de vraag hoe ik dat simpel om ga zetten.
Nah, hij zet ze om naar € enzo, maar het moet juist € zijn. Nu de vraag hoe ik dat simpel om ga zetten.
Nicopara Active member 20 apr 2009 #11 Nielsie: Nicopara: "Pagina kan niet worden weergegeven" => IE 8 klik op meer info Verwijzing naar niet nader omschreven item euro. regel: 29 teken: 24 <title>Walliekaard €5,- ik geef er 5 punten voor!</title> Wat er dus werd gezegd
Nielsie: Nicopara: "Pagina kan niet worden weergegeven" => IE 8 klik op meer info Verwijzing naar niet nader omschreven item euro. regel: 29 teken: 24 <title>Walliekaard €5,- ik geef er 5 punten voor!</title> Wat er dus werd gezegd