direct admin werkt traag :x

Bengt

New member
Luukvdo (link):
Overigens: volledig betaald is het niet, je kan namelijk door advertenties te doen gratis aan je host komen

Luuk, je weet best wat ik bedoel.
En Overigens ik heb er wel degelijk voor betaald.
En daarbij komt dat het niet normaal is dat de server nu al zon anderhalve week (ongeveer) elke avond platligt.

-Bengt

Luukvdo

New member
Als jij er een oplossing voor weet dan zeg je het maar. Feit is gewoon dat er iemand is die flink zit te kloten op de server en daar heeft iedereen last van omdat het een shared server is.

Caner

Held
Bengt (link):

Luukvdo (link):
Overigens: volledig betaald is het niet, je kan namelijk door advertenties te doen gratis aan je host komen

Luuk, je weet best wat ik bedoel.
En Overigens ik heb er wel degelijk voor betaald.
En daarbij komt dat het niet normaal is dat de server nu al zon anderhalve week (ongeveer) elke avond platligt.

-Bengt

Je krijgt vast wel een vergoeding voor de probleem.

Bengt

New member
@max, die vergoeding hoef ik niet eens. als het maar gewoon opgelost word. Wat maken mij die puntjes nou uit?

Maar er is dus geen mogelijkheid om mijn host over te plaatsen? Ik ben bereid om ervoor te betalen.

Luukvdo

New member
Bengt (link):
Maar er is dus geen mogelijkheid om mijn host over te plaatsen? Ik ben bereid om ervoor te betalen.

Dat weet ik niet. Daarvoor moet je op een antwoord van Lennard of Ruben wachten

Caner

Held
Of je dient een aanklacht in
emo.gif

Bengt

New member
Habgallery (link):
ik vind het gewoon ambetand dat ik dan aan me site ni verder kan werken

Ik heb precies hetzelfde. Daarom baal ik er zo erg van.

Christum

Member
idd veel kunnen wij niet doen, alleen hopen dat die server eens goed gemaakt wordt, ik heb nog steeds het idee dat wij op de tijdelijke server zitten
confused.gif

Sinds dien is de site supervaak down geweest.

Luukvdo

New member
Bengt (link):
Nee de leden niet, maar de beheerders wel.

De beheerders kunnen er verder ook weinig aan doen. Alleen de hoster kan dat

Marvinn

Active member
Bengt (link):
Ik mag toch gewoon verwachten dat een betaalde host goed beveiligd is?

Natuurlijk maar hun kunnen niet zien WIE het doet en van WELKE website het probleem komt.

Anders was het al opgelost geweest. (Volgens mij hoor)

Bengt

New member
Als ik nu een nieuwe host zou bestellen, kan luuk me dan verzekeren dat hij op server 1 komt?

Luukvdo

New member
Nickjexx (link):

Bengt (link):
Ik mag toch gewoon verwachten dat een betaalde host goed beveiligd is?

Natuurlijk maar hun kunnen niet zien WIE het doet en van WELKE website het probleem komt.

Anders was het al opgelost geweest. (Volgens mij hoor)

Dit is wel te zien maar dat schijnt steeds te veranderen. Dat was in ieder geval een aantal dagen geleden

Bengt (link):
Als ik nu een nieuwe host zou bestellen, kan luuk me dan verzekeren dat hij op server 1 komt?

Nee, dat kan ik niet

Bengt

New member
Ik verwacht volgende week online te gaan, dan verwachten mijn aankomende leden natuurlijk wel een stabiele server, en gelijk hebben ze.

Hoe kan ik nou ooit een website beginnen op server 2? Hij ligt er constant uit.
En ookal zou hij weer gemaakt zijn, dan is bij mij het vertrouwen weg.

-Bengt

Bovenaan