DirectAdmin domein toevoegen

Indietro

Member
Beste One2xsers,

Ik heb twee websites overgenomen, alleen nu staat het domein ergens anders en wil ik die toevoegen aan mijn host bij One2xs. Nu weet ik, dat ik daarvoor eerst beide domeinen moet toevoegen in de DirectAdmin, dat is inmiddels gebeurd.

Nu is mijn vraag; worden de mappen bij deze domeinen automatisch aangemaakt op de FTP-server of moet ik dit zelf doen, voordat ik bestanden kan uploaden?

Tot slot, weet ik dat ik de nameservers nog moet koppelen. Dat is nu dus nog niet gedaan!
wink.gif

Groet,
Joost

Lennard

Active member
De mappen worden vanzelf aangemaakt als je een domeinnaam toevoegt.

Het enige wat jij moet doen is zorgen dat de nameservers van je domeinnaam goed staan en zorgen dat je de domeinnaam in DirectAdmin hebt gezet.

Indietro

Member
Lennard (link):
De mappen worden vanzelf aangemaakt als je een domeinnaam toevoegt.

Het enige wat jij moet doen is zorgen dat de nameservers van je domeinnaam goed staan en zorgen dat je de domeinnaam in DirectAdmin hebt gezet.

Bedankt voor je snelle reactie! Maar worden die mappen toegevoegd, nadat ik de domeinnaam gekoppeld heb aan de nameservers, of direct als ik de domeinnaam toevoeg in de DirectAdmin? Ik las namelijk ook ergens dat je een paar uur moet wachten totdat je een domeinnaam kunt koppelen aan de nameservers?!

Lennard

Active member
Direct als je de domeinnaam in DirectAdmin toevoegt dan worden de mappen aangemaakt.

Dat wachten dat is van 2 jaar terug ongeveer, dat kun je vergeten. Je kunt de nameservers direct aanpassen.

Bovenaan