Disk Space bij kopen

Lennard

Active member
Dat wordt niet automatisch geblokkeerd.
Je kunt nu alleen geen nieuwe bestanden meer aanmaken, en als je er te ver overheen gaat dan stuur ik je een berichtje of je het weer wat kunt verlagen; maar over een klein beetje overschrijding doen we niet zo moeilijk.

Dylan

<script>
Lennard (link):
Dat wordt niet automatisch geblokkeerd.
Je kunt nu alleen geen nieuwe bestanden meer aanmaken, en als je er te ver overheen gaat dan stuur ik je een berichtje of je het weer wat kunt verlagen; maar over een klein beetje overschrijding doen we niet zo moeilijk.

Host word alleen geblokkeerd als je over je data verkeer zit toch? Krijg je dan ook een PM? Ik kom bijna nooit in DA namelijk.

Lennard

Active member
Je krijgt een mail als je er bijna overheen zit (ik dacht 75%) en als je er helemaal overheen zit. Als je er helemaal overheen zit ben je te laat inderdaad.

Maar het kan zijn dat je in één dag heel veel dataverkeer verstookt zodat de 75%-mail en de 100%-mail gelijk verstuurd worden, en dan weet je het inderdaad pas als het te laat is.

Dylan

<script>
En als je te laat ben en die melding op je site hebt en je koopt dataverkeer erbij is het dan gelijk. weg. of moet je dan wachten tot de volgende maand?

Heb dit nog nooit meegemaakt dus vandaar al die vragen.

Sjoerd

Active member
Als je te laat bent en pas dataverkeer erbij koopt als je host al geblokkeerd is, moet je even een ticket aanmaken.

Bovenaan