doe advs bug

Status
Niet open voor verdere reacties.

Krm

Active member
er is een bug volgens mij bij het weergeven van .er zijn .. nieuwe doe advertenties

als er geen advertenties zijn ofsow laat hijhem middenin weergeven anders weergeeft hij hem hier

1254645366-780.png

ik heb dit al eigenlijk best lang

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Sebas:
Ik heb hier ook geen last van
redface.gif

En waarom is joune viekant ( hoeken ) en mijne rond?

Dan gebruikt one2xs voor hoeken een CSS3 element, dat nog niet ondersteund wordt door opera, en IE. Maar opera is druk bezig om die wel in een volgende release toe te voegen.

Nicopara

Active member
Rik:

Sebas:
Ik heb hier ook geen last van
redface.gif

En waarom is joune viekant ( hoeken ) en mijne rond?

Dan gebruikt one2xs voor hoeken een CSS3 element, dat nog niet ondersteund wordt door opera, en IE. Maar opera is druk bezig om die wel in een volgende release toe te voegen.

Ik heb IE en had wel afgeronde hoeken

Ruben

New member
Het is een CSS ding wat niet in IE werkt. Ik snap sowieso niet waarom mensen IE nog steeds gebruiken.

Die fout die Kerem noemt kom volgens mij alleen in IE 8 voor, dat zal ik ooit nog eens fixen.

Nicopara

Active member
Ruben:
Het is een CSS ding wat niet in IE werkt. Ik snap sowieso niet waarom mensen IE nog steeds gebruiken.

Die fout die Kerem noemt kom volgens mij alleen in IE 8 voor, dat zal ik ooit nog eens fixen.

Nee, in IE8 werkt hij perfect (bij mij)

Het zit er in gedrilt die IE, maar ik gebruik al vaker FF
emo.gif

Krm

Active member
@ ruben wat maktth te uit dat ik IE gebruik mishien vind ik het sneller n handiger

Ruben

New member
Het maakt me niet uit hoor, je zit zelf met de problemen, ik zeg alleen dat ik niet snap waarom mensen nog steeds zon bagger browser gebruiken.

Maar we raken offtopic, ik ga die ooit fixen. Hier gaat een slotje op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan