Doe/klik ads controleren

Freestyle

New member
Mijn idee is dat de doe en klik ads eerst gecontroleert worden voor dat ze zichtbaar worden.

Net was er een klik ad voor een webhost. Mag hier niet. maar staat er wel.
En pas geleden was washand door een doe ad "gehackt"

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Dat worden ze ook?

De admins moeten alle advertenties eerst keuren voordat ze op de site komen
wink.gif

Robbert

New member
Doe ads worden al handmatig gecontroleerd, maar er was bij de betreffende website gewoon geen reden om hem af te keuren.
Lennard kan natuurlijk niet bij elke website gaan vragen of wachtwoorden wel MD5 worden gecodeerd.
Washand is zelf gewoon fout geweest door overal 1 wachtwoord te gebruiken.

Klik ads worden niet gecontroleerd, maar als Lennard er achter komt kan de adverteerder (denk ik) wel een waarschuwing verwachten.
Adverteerders dienen namelijk akkoord te gaan met een aantal voorwaardes, deze word dan door de adverteerder overtreden.
Maar wat is jou probleem daarvan, een klik advertentie is toch makkelijk verdient terwijl je geen actie hoeft te ondernemen op de site...

Dus ik vind het allemaal weer overdreven voor 1 gebeurtenis in 2 ~ 3 jaar one2xs.

Freestyle

New member
Dan falen jullie.
Je mag geen webhost oid mee adverteren. Er was net een klik advertentie van een webhosting website.

@robbert: dit is niet naar aanleiding van washand!

Washand

New member
Wie zegt dat ik overal hetzelfde pass gebruik? Deze ww was net toevallig dezelfde als op one2xs.

Marjolein

Miss Marjolein
Freestyle (link):
Dan falen jullie.
Je mag geen webhost oid mee adverteren. Er was net een klik advertentie van een webhosting website.

Als er voor betaald wordt wel via adverteerderspaneel. Je mag niet op het forum of in je onderschrift o.i.d. reclame maken.

Edit: in de google ads staan ook zo vaak advertenties van hostingbedrijven...

Freestyle

New member
Marjolein (link):

Freestyle (link):
Dan falen jullie.

Als er voor betaald wordt wel via adverteerderspaneel. Je mag niet op het forum of in je onderschrift o.i.d. reclame maken.

Edit: in de google ads staan ook zo vaak advertenties van hostingbedrijven...

Dat is niet waar dat heeft lennard of ruben tegen mij gezecht.
Ik weet niet of je dit kan zien marjolein maar hier zeggen ze dat duidelijk in:
http://www.one2xs.com/ticket/ticketinfo?id=3331

Washand (link):
Wie zegt dat ik overal hetzelfde pass gebruik? Deze ww was net toevallig dezelfde als op one2xs.

Ik doe op website die reletateert zijn met one2xs nooit de zelfde.

Marjolein

Miss Marjolein
Freestyle (link):
Dat is niet waar dat heeft lennard of ruben tegen mij gezegd.
oh oke, nou dan heb ik het dus fout. Ik was in de veronderstelling dat betaalde ads wel mochten omdat ik idd al eens eerder klikads ben tegen gekomen van hostingbedrijfjes. En ook omdat die google-dingen alleen maar bestaan uit advertenties van concurrenten
yummie.gif

Freestyle

New member
Marjolein (link):

Freestyle (link):
Dat is niet waar dat heeft lennard of ruben tegen mij gezegd.
oh oke, nou dan heb ik het dus fout. Ik was in de veronderstelling dat betaalde ads wel mochten omdat ik idd al eens eerder klikads ben tegen gekomen van hostingbedrijfjes. En ook omdat die google-dingen alleen maar bestaan uit advertenties van concurrenten
yummie.gif

Ik heb die regel niet verzonnen. Maar ik vind het zoiezo raar tot jullie dat dan niet weten. En tegen mij word gezecht. Als je het doet krijg je warn
nopompom.gif

Marjolein

Miss Marjolein
Ten eerste wist ik het niet, dus die "jullie" kan je niet over oordelen.
Ten tweede kan het uiteraard gebeuren dat ik betreft een bepaald onderwerp niet op de hoogte ben. Ik ben geen eigenaar en ik heb al die regels ook niet verzonnen.

Blijkbaar schieten er toch nog wel eens wat advertenties tussen die niet mogen dan blijkbaar, want ik heb even nagekeken en ik ben 4 klik-ads tegen gekomen over hosting.
Maar om deze eerst te keuren is weer extra werk. Misschien zou Lennard of Ruben op de pagina waar je de advertentie aanmaakt nog even kunnen vermelden welke advertenties niet mogen.

Lennard

Active member
Het is inderdaad verboden, je kunt een ticket maken en de kliklinks erin zetten als je denkt dat ze verboden zijn.

De doe-ads worden al oppervlakkig gekeurd, maar het hacken (wat geen hacken was) van Washand heeft niets met het keuren van advertenties te maken, zoals Robbert zegt weten wij niet hoe wachtwoorden worden opgeslagen op andere websites. Het is je eigen verantwoording om te zorgen dat je een uniek wachtwoord gebruikt.

Freestyle (link):
Ik heb die regel niet verzonnen. Maar ik vind het zoiezo raar tot jullie dat dan niet weten. En tegen mij word gezecht. Als je het doet krijg je warn
nopompom.gif

Je moet niet verwachten dat iedereen van de crew alle tickets leest en precies weet wat we wel en wat we niet toestaan...

Washand

New member
Lennard (link):
Het is inderdaad verboden, je kunt een ticket maken en de kliklinks erin zetten als je denkt dat ze verboden zijn.

De doe-ads worden al oppervlakkig gekeurd, maar het hacken (wat geen hacken was) van Washand heeft niets met het keuren van advertenties te maken, zoals Robbert zegt weten wij niet hoe wachtwoorden worden opgeslagen op andere websites. Het is je eigen verantwoording om te zorgen dat je een uniek wachtwoord gebruikt.

Freestyle (link):
nopompom.gif

Je moet niet verwachten dat iedereen van de crew alle tickets leest en precies weet wat we wel en wat we niet toestaan...

Wat nou niet gehackt?
Denk je dat ik iemand voor de lol al me punten geef, aan iemand die ik totaal niet vertrouw?! En dat ik voor de lol een klik ad op zet met €3,01 per klik?

Lennard

Active member
"hac·ken [hEkke(n)] hackte, h gehackt inbreken in een computer"

Das iets anders dan het weten van een wachtwoord, wat bij jou het geval was.

Maar houd het hier svp ontopic.

Bovenaan