Doeadvertentie extra

Krm

Lid
Is het niet misschien handig dat de adverteerder kan zeggen of jij imand mag belonen voor het doen van een opdracht want lijkt me wel handig

Plaats het bericht nog eens maar dan:
ZONDER het vreemde woord imand in je bericht.

en MET duidelijkere uitleg.

Hij bedoelt dat de adverteerder mag beslissen of jij je bezoekers mag belonen voor het uitvoeren van de opdracht / klikken op de klik-links.

Vind het een goed idee.

Jesse

Lid
Ja dan verplicht je dus eigenlijk ook dat One2xs meer moet opletten. Er zijn namelijk altijd wel mensen die andere toch belonen ookal mag het niet...

Jurgen

Lid
Dat gebeurt meestal toch wel. (Haast) niemand meldt zich voor niets aan op een nieuwsbrief of vult een enquête in.
smile.gif

Jesse (link):
Ja dan verplicht je dus eigenlijk ook dat One2xs meer moet opletten. Er zijn namelijk altijd wel mensen die andere toch belonen ookal mag het niet...

Ze moeten het nu bij allemaal controleren dus betekent het dat ze minder moeten opletten.
Logisch nadenken
wink.gif

Alemaalte (link):
Hij bedoelt dat de adverteerder mag beslissen of jij je bezoekers mag belonen voor het uitvoeren van de opdracht / klikken op de klik-links.

Vind het een goed idee.

Ja idd, goed idee.

Jesse

Lid
Alemaalte (link):

Jesse (link):

Ze moeten het nu bij allemaal controleren dus betekent het dat ze minder moeten opletten.
Logisch nadenken
wink.gif

Nee jij snapt mij niet. Als in de doe adv staat dat je andere niet mag belonen, dan kunnen ze moeilijk na gaan of ik via msn een vriend beloont heb voor de doe adv. Oncontroleerbaar dus...

Jesse (link):

Alemaalte (link):

Jesse (link):

Logisch nadenken
wink.gif

Nee jij snapt mij niet. Als in de doe adv staat dat je andere niet mag belonen, dan kunnen ze moeilijk na gaan of ik via msn een vriend beloont heb voor de doe adv. Oncontroleerbaar dus...

Nee jij snapt het niet
emo.gif

Dat mag nu nooit het moet dus bij alle doe-advertenties gecontroleerd worden. onmogelijk dus.

Wij willen dat het soms wel mag het moet dus bij minder doe-advertenties gecontroleerd worden. Even onmogelijk dus.

Bovenaan