doelinks

Antonn

New member
Ik zou willen overwegen om een doelink te starten. Alleen snap ik die zooi niet zo goed
redface.gif
Als ik er 1 aanmaak kan ik dan zelf accepteren als ze die missie goed hebben uitgevoerd of kan iemand me vertellen hoe dit zit? Is het bijvoorbeeld verplicht om API te gebruiken? Ik kan niet uit aan de hulppaginas van one2xs. Wat moet ik allemaal doen om de doelink te maken?

Mikeschippers

New member
Je kunt zelf goed- en afkeuren door middel van een handig overzicht. Dat spreekt eigenlijk voor zich. Als je afkeurt, krijg je het geld terug en keur je m goed dan ontvangt de gebruiker zijn punten. Als je een lead wilt afkeuren, dan ben je wel verplicht een geldige reden op te geven.

Daarnaast moet je de leads binnen een x aantal weken goed- of afkeuren, anders keurt het systeem ze automatisch goed (hierover krijg je een privé bericht en een e-mail, maak je dus geen zorgen).

Daarnaast ben je niet verplicht om een API te gebruiken, als iemand zich aanmeldt dan logt jouw database zijn IP adres welke ook in het overzicht vermeldt staat. Het is dus heel simpel!
smile.gif

Het enige dat je hoeft te doen is een website te hebben (of een affiliatie account op een website) en deze link vermelden. Dan voer je de opdracht in en de beloning. Vervolgens moet deze gekeurd worden door Lennard. Als het allemaal duidelijk, werkt en volgens de regels is wordt ie goedgekeurd. Anders wordt ie uiteraard afgekeurd.

Antonn

New member
Als de doe missie een account aanmaken is... hoe zie ik dan dat die persoon ook echo een account heeft aangemaakt? Of krijg ik het IP van de persoon die geklikt heeft op one2xs erbij? Zodat ik kan nagaan of dat ene nieuwe lid zijn IP dezelfde is?

Marjolein

Miss Marjolein
Ja, je ziet het IP op one2xs dus je kan dan het IP vergelijken met het IP waarmee ze zich hebben aangemeld op jouw site.

Antonn

New member
Marjolein (link):
Ja, je ziet het IP op one2xs dus je kan dan het IP vergelijken met het IP waarmee ze zich hebben aangemeld op jouw site.

Ahh, okee
smile.gif

toevoeging op 7 januari 2012, 00:03:59:
Hoe lang duurt het ongveer voor een goedkeuring?

Marjolein

Miss Marjolein
Mikeschippers (link):

Vriendje (link):

1 tot 2 dagen.

dit verschilt per adverteerder, de 1 doet dit 1 tot 2 dagen later de ander pas na een paar weken. Maar de adverteerder moet dit wel binnen 40 dagen doen.

Mikeschippers

New member
Marjolein (link):

Mikeschippers (link):

Vriendje (link):

1 tot 2 dagen.

dit verschilt per adverteerder, de 1 doet dit 1 tot 2 dagen later de ander pas na een paar weken. Maar de adverteerder moet dit wel binnen 40 dagen doen.

Hij bedoelde het goedkeuren vanuit het beheer van one2xs denk ik ;-)

Antonn

New member
Mikeschippers (link):

Marjolein (link):

Mikeschippers (link):

Klik om eerdere quotes te tonen

Vriendje (link):

1 tot 2 dagen.

Hij bedoelde het goedkeuren vanuit het beheer van one2xs denk ik ;-)

Inderdaad. Ik zou er slotje op willen, maar dat doet o2xs niet in de vragen categorie.
yummie.gif

toevoeging op 7 januari 2012, 21:38:54:
Ik heb een doelink afgekeurt, maar krijg er mijn punten niet voor terug?

toevoeging op 7 januari 2012, 21:41:31:
Ik zie het al, net nadat ik afgekeurd had, klikte er iemand anders op
smile.gif

Bovenaan