Domein afgekeurd waarschijnlijk, Nu alles kwijt?

Holoday

New member
Hey, Ik heb een domein besteld..
Maar nu heb ik telefoon nummer, 1 ding verkeerd.
Nu denk ik dat die word afgekeurd, want ik heb hem om 16:00 besteld (4 uur geleden)..
Ben ik dan me 6 punten kwijt? Want dat was een wallie van 10 euro..
Heb al mail gestuurd enzovoort maar..
Misschien kunnen jullie me verder helpen..
Alvast bedankt.

Marjolein

Miss Marjolein
Nee, je bent je punten niet kwijt.
Als je iets verkeerd heb ingevuld wordt je domein afgekeurd en krijg je je 6 punten terug zodat jke m opnieuw kan bestellen.
Je moet alleen even wachten tot er een beheerder online, en die zijn niet 24/7 online. Dus even geduld
smile.gif

Holoday

New member
Heel erg bedankt voor het zo snel reageren! Binnen 2 minuten en 20 seconden!
Wauw.. Ik ben dom geweest dat ik niet eerder hier was heen gegaan!
Jullie zijn echt top!
biggrin.gif
! (ben nieuw)
Marjolein, Bedankt nogmaals!

Christum

Member
one2xs heeft een behoorlijk snelle service, en natuurlijk zijn er ook gewoon leden die wel wat weten die kunnen je dus ook vooruit helpen
smile.gif

Iedereen helpt iedereen hier dus
biggrin.gif

Luukvdo

New member
De beheerders moeten hem handmatig afkeuren dus je moet geduld hebben tot er een beheerder online is. Wanneer dat is weet ik niet

Holoday

New member
Whaha, Weer zo snel antwoord xD!
Als de eigenaar online is, zeg ik even dat hij goeie moderators heeft xD!
Naja, dan ga ik alvast me site klaar maken.. Bedankt!

Christum

Member
tuurlijk is er snel andwoord. one2xs heeft gewoon super mods alleen soms duurt het wat langer zeker als je wat langer bestaat kom je er wel achter
yummie.gif

En mods zijn ook niet altijd online he
wink.gif

Bij mij duurt het ook steeds langer maarja dan helpen de gewone leden je gewoon vooruit
smile.gif

Marjolein

Miss Marjolein
nee, misschien zijn er andere leden die nog vragen hebben over dit onderwerp, dan kunnen ze dit in dit topic vragen en hoeven ze geen nieuw topic te openen.

Christum

Member
ja okee dat is ook zoiets maar als de post ouder is dan een bepaalt aantal dagen kan je toch waarschuwings punten krijgen?

Marjolein

Miss Marjolein
als je het topic onnodig omhoog bumpt wel, maar als je een serieuze vraag heb die met het onderwerp van het topic te maken heeft dan mag dit gewoon.

Christum

Member
okee weet ik dat ook weer, ik snapte al niets van dat rode alert daarover ik dacht dat je hem dus helemaal niet omhoog mocht halen
yummie.gif

Bovenaan