Domein geldig

August

Test
Hey,
Hoelang is een domein geldig, een jaar of een jaar en een maand?
Ik had een domein (niet van one2xs) en die liet ik verlopen, maar na een jaar kon ik hem nog een maand gebruiken.
Is dat ook zo bij de domeinen hier?
Groet, august.

Braam

New member
Nee, ze komen na een jaar in quarantaine en daarna kun je hem weer kopen.

Correct me if Im wrong

Marjolein

Miss Marjolein
Klopt Braam, indien je m niet verlengt kom je domein na een jaar in quarantaine. Je kan m dan niet meer gebruiken.

Lennard

Active member
Ik dacht (maar weet niet zeker) dat ze na het verlopen nog een paar dagen / weken werken; ik dacht een keer dat een hele groep domeinen niet was opgeheven omdat ze na de verloopdatum nog gewoon werkte, maar dat bleek te kloppen
emo.gif

Maar officieel heb je hem een jaar, dat jaar garanderen we, en na die tijd beloven we je niks, dus als hij nog een maand werkt is dat mooi meegenomen, maar ik zou er niet op rekenen.

Marjolein

Miss Marjolein
Ja hoor, als je je domein wil verhuizen is dat jouw keuze. Hierin belemmeren we niemand.
Alleen je moet er rekening mee houden dat transip hier kosten voor doorberekend die zul je dus zelf moeten betalen.

Safetyfans

New member
Marjolein (link):
Ja hoor, als je je domein wil verhuizen is dat jouw keuze. Hierin belemmeren we niemand.
Alleen je moet er rekening mee houden dat transip hier kosten voor doorberekend die zul je dus zelf moeten betalen.

dat snap ik en dat wil ik dan ook gaan doen.

Bovenaan