domein kopen

Therose

New member
Ik heb al gezocht maar ik kan niks vinde erover maar kan ik via deze site ook een domien bestellen en dan betalen met paypal ?En hoeveel kost dit dan ?

Poraft

New member
Nee, dat kan niet. Je kan wel paypal verkopen voor punten
wink.gif

Gerritzwn

New member
Robbert (link):

Poraft (link):
Nee, dat kan niet. Je kan wel paypal verkopen voor punten
wink.gif

Doe eens geen fout antwoord geven.

Maar:
http://www.one2xs.com/paypalvoorpunten

Ehm, dat antwoord was verre van fout hoor... je kunt geen domeinnaam kopen met PayPal -punt- eenvoudig als wat. Je kunt wel punten kopen voor PayPal en deze punten spenderen aan een domeinnaam. Of nog beter, PayPal vs. Punten ruilen.

Je verwijzing is dus één mogelijkheid maar er zijn er meerdere maar het gegeven antwoord is verre van een fout antwoord geven. ;-)

Ewan

New member
Lennard kan niet rekenen.

Er gaat 0,35 af en dan wordt het 0,75.

Maar volgens mij gaat er maar 0,25 af?

Marjolein

Miss Marjolein
Ewan (link):
Lennard kan niet rekenen.

Er gaat 0,35 af en dan wordt het 0,75.

Maar volgens mij gaat er maar 0,25 af?

en jij kan niet lezen
smile.gif

transactie kosten zijn 0,35 eurocent, per euro krijg je 0,75 punten. Dus het wordt geen 0,75 eurocent
yummie.gif

Maar zoals Poraft en Robbert zeggen, of je handelt via het forum om paypal om te wisselen naar punten of je doet dit via one2xs zelf, aan jou de keus.

edit: indien je dus een .nl domein wil kopen en je wisselt paypal via one2xs om, dan heb je € 8,35 nodig.
(8,35 - 0,35 transactiekosten, 8,00 x 0,75 punten = 6 punten)

Robbert

New member
Gerritzwn (link):
Ehm, dat antwoord was verre van fout hoor... je kunt geen domeinnaam kopen met PayPal -punt- eenvoudig als wat. Je kunt wel punten kopen voor PayPal en deze punten spenderen aan een domeinnaam. Of nog beter, PayPal vs. Punten ruilen.

Je verwijzing is dus één mogelijkheid maar er zijn er meerdere maar het gegeven antwoord is verre van een fout antwoord geven. ;-)

Maar het is ook geen volledig correct antwoord. Dus ook niet verre van fout.
Zoals jij het beredeneerd geeft hij een correct antwoord maar dan met een verkeerde/onvolledige oplossing.
Hij vermeld namelijk niet dat je met die punten dan weer een domein kan kopen.

Wijsneus
nooo.gif

Bovenaan