Domein koppelen aan andere host?

Hallo allemaal!
Ik heb laatst een domein gekocht op One2xs, maar ik wil hem dus nu aan mijn host koppelen, maar die heb ik niet van one2xs, dus een domein van one2xs aan een host niet van one2xs. Ik heb nu dus eerst gedaan dat hij doorverbind naar mijn hostlink, maar dat lukte elke keer niet. Ik heb toen het via mijn nameservers gedaan, en toen 3 dagen gewacht maar nog doet hij het niet. Wat doe ik nu fout want ik snap er niks van!

Alvast bedankt,
Yoran

Yorkiborki (link):
Hoe doe ik dat wat je zei van en bij je host je domein toevoegen?

Geen idee, welke host is het (waar ? )

Maartenl (link):

Yorkiborki (link):

Maartenl (link):

Klik om eerdere quotes te tonen

Yorkiborki (link):

Bij http://www.000webhost.com

Staat er nergens een domein beheer of voeg domein toe

Nou ik heb dus net een domein toegevoegt, maar ik weet niet of ik het goed heb gedaan, ik drukte op Add-on Domains, toen heb ik mijn domein ingevult die ik hier heb besteld dus mijn link en .nl, en toen toegevoegt, is dat goed? :3

Yorkiborki (link):

Maartenl (link):

Yorkiborki (link):

Klik om eerdere quotes te tonen

Maartenl (link):

Yorkiborki (link):

Bij http://www.000webhost.com

Staat er nergens een domein beheer of voeg domein toe

Nou ik heb dus net een domein toegevoegt, maar ik weet niet of ik het goed heb gedaan, ik drukte op Add-on Domains, toen heb ik mijn domein ingevult die ik hier heb besteld dus mijn link en .nl, en toen toegevoegt, is dat goed? :3

Ja, nu nog bij one2xs je nameservers goed zetten.

Ik heb het gedaan, nu wacht ik maar tot morgen avond en dan kijk ik wel of hij het doet, anders zal ik het wel zeggen en kijken of jullie of iemand anders me dan weer kan helpen! Wel heel erg bedankt voor alle hulp!
biggrin.gif

Laat maar! Echt super bedankt het werkt!
Ik wil jullie super bedanken voor jullie hulp!
biggrin.gif

// Dubbelpost samengevoegd

Bovenaan