Domein koppelen aan host

Meutr

New member
Eerst en vooral: GJ beheerders met het oplossen van de problemen aan server 2

Verder; Ik heb een host én een domein besteld. Beide zijn inmiddels goedgekeurd, en ik had bij de aanvraag van mijn domein al gevraagd om het domein te koppelen aan het hostingspakket dat ik besteld had.
Alleen als ik nu naar mijn domein ga staat er dat de server niet bereikbaar is. Als ik via de s2.one2xs.com link ga lukt het wel. Hoe koppel ik mijn domein aan mijn host? Ben nog redelijk nieuw met dit adminpaneel, vandaag deze (misschien domme) vraag.

Mvg

Meutr

New member
Alemaalte (link):
Hoelang is alles actief? het kan duren van 2-24 uur.

Ik heb het nog maar tien minuten geleden besteld enz.
yummie.gif

Dus betekent dat dat ik gewoon moet wachten, en niets moet doen int adminpanneel enz.?
yummie.gif

Lennard

Active member
Hij was nog niet aan je host gekoppeld. Ik heb hem nu gekoppeld, hij moet over ongeveer drie uur werken (hangt van je provider af).
smile.gif

Marjolein

Miss Marjolein
Dat koppelen kun je trouwens de volgende keer ook zelf doen door simpel in te loggen in je direct admin en dan via domein management, en dan op domein toevoegen klikken, alles invullen en klaar
smile.gif

Jesse

New member
Lennard (link):
Hij was nog niet aan je host gekoppeld. Ik heb hem nu gekoppeld, hij moet over ongeveer drie uur werken (hangt van je provider af).
smile.gif

Bij mij deed hij het laatst ook al een paar keer binnen een half uurtje.

Je kan zoals Marjolein al zegt dit ook zelf doen, echter moet je er dan geen http:// voorzetten, je moet dan bijvoorbeeld het domein: one2xs.com invoeren.

Lennard

Active member
Jesse (link):

Lennard (link):
smile.gif

Bij mij deed hij het laatst ook al een paar keer binnen een half uurtje.

Je kan zoals Marjolein al zegt dit ook zelf doen, echter moet je er dan geen http:// voorzetten, je moet dan bijvoorbeeld het domein: one2xs.com invoeren.

Ja, SIDN update het eens per 2 uur. Stel dat ze om 20:00 en 22:00 updaten, en jij bestelt je domeinnaam net om 20:01, dan moet je dus bijna 2 uur wachten. Als je hem net om 21:59 bestelde dan doet hij het binnen een minuut.

Bovenaan