Domein linkend naar Localhost.

Xurao

New member
Beste, One2xs bezoeker.

Ik zit met een vervelend probleem. Ik wil dat andere op mijn localhost kunnen, maar ik kan niet forwarten. Nou zie ik steeds vaker, dat een site verbonden is met een localhost.
Nu vraag ik me af; Hoe kan dat? Ik neem als voorbeeld: Habbo. STEL Habbo staat op een localhost (Zeg niet dat dit zo is
schater.gif
) Kan je wel op Habbo/localhost.
Ik zou dit ook willen, maar weet niet hoe.
Kunnen jullie me helpen?

[COLOR= blue]Snap je het probleem/vraag niet, leg ik het nog wel eens uit.[/COLOR]

Alvast bedankt.
Hoogachtend, Xurao

Klaasie

New member
Localhost betekend dat de MYSQL server op dezelfde server staat als waar de bestanden op staan.

Milan

New member
Klaasie (link):
Localhost betekend dat de MYSQL server op dezelfde server staat als waar de bestanden op staan.

emo.gif
emo.gif

Het kan volgens mij niet anders dan forwarden

Klaasie

New member
Milan (link):

Klaasie (link):

emo.gif
emo.gif

Leg jij het eens uit dan
emo.gif
?

Wiitse

New member
Klaasie (link):

Milan (link):

Klaasie (link):

emo.gif
emo.gif

Leg jij het eens uit dan
emo.gif
?

Localhost is gewoon niet alleen voor MySQL. Die conclusie die jij trekt slaat gewoon simpelweg nergens op.

Donnyxs

New member
De term localhost betekent dat het alleen voor jou beschikbaar is.

Als je bepaalde porten forward (Bij xampp is het : 80, 3306) Kunnen andere jou website bereiken via je ip (IP kan je vinden op www.mijnip.nl)

Local = Lokaal
Host = hosting

Dus oftewel je kan het bekijken LokalenHosting.

Klaasie

New member
Wiitse (link):

Klaasie (link):

Milan (link):

Klik om eerdere quotes te tonen

Klaasie (link):

emo.gif
emo.gif

Leg jij het eens uit dan
emo.gif
?

Localhost is gewoon niet alleen voor MySQL. Die conclusie die jij trekt slaat gewoon simpelweg nergens op.

Donnyxs (link):
De term localhost betekent dat het alleen voor jou beschikbaar is.

Als je bepaalde porten forward (Bij xampp is het : 80, 3306) Kunnen andere jou website bereiken via je ip (IP kan je vinden op www.mijnip.nl)

Local = Lokaal
Host = hosting

Dus oftewel je kan het bekijken LokalenHosting.

Localhost is dat het op hetzelfde IP adres word uitgevoerd als waar je zegmaar de sessie hebt gemaakt. Dus als ik een config maak (verbinding naar me database) is host localhost omdat het op hetzelfde IP gebeurd
wink.gif

Wiitse

New member
Als je wilt dat anderen erop kunnen kun je dus niks anders dan portforwarden. Dan kun je met een A record een domein aan je ip koppelen.

Bovenaan