Omdat je hem daar bij een website uit dat land besteld?
L Lennard Active member 9 jul 2010 #23 Ja maar dan heb je reclame enzo, heb je geen dns controle en is hij niet 100% van jou -- voor zover ik weet.
Ja maar dan heb je reclame enzo, heb je geen dns controle en is hij niet 100% van jou -- voor zover ik weet.
Wiitse New member 9 jul 2010 #24 Dan denk ik toch dat die nooit word verkocht. .nl .be en .com zijn de mooiste en die zijn zelfs goedkoper
Dan denk ik toch dat die nooit word verkocht. .nl .be en .com zijn de mooiste en die zijn zelfs goedkoper
Vpsje New member 12 jul 2010 #25 Lennard (link): http://www.one2xs.com/mogelijke_extensies De extensies die er niet tussen staan kunnen we jammer genoeg niet leveren. 180 punten, belachelijk.!
Lennard (link): http://www.one2xs.com/mogelijke_extensies De extensies die er niet tussen staan kunnen we jammer genoeg niet leveren. 180 punten, belachelijk.!
Rik Eindbaas Forumleiding 12 jul 2010 #26 Dat kost one2xs dan wel zon 200,- hé, dat je dat niet vergeet.
Ralphh Active member 12 jul 2010 #27 Rik (link): Dat kost one2xs dan wel zon 200,- hé, dat je dat niet vergeet. Schaf dat af ik wed toch dat niemand dat koopt bespaart jullie ook weer geld! Kunnen jullie van dat geld weer andere dingen voor gebruiken.
Rik (link): Dat kost one2xs dan wel zon 200,- hé, dat je dat niet vergeet. Schaf dat af ik wed toch dat niemand dat koopt bespaart jullie ook weer geld! Kunnen jullie van dat geld weer andere dingen voor gebruiken.
Nicopara Active member 12 jul 2010 #28 Hammowood (link): Rik (link): Dat kost one2xs dan wel zon 200,- hé, dat je dat niet vergeet. Schaf dat af ik wed toch dat niemand dat koopt bespaart jullie ook weer geld! Kunnen jullie van dat geld weer andere dingen voor gebruiken. Wat afschaffen? Het hoort gewoon bij het aanbod. Niemand verplicht je om dat te kopen
Hammowood (link): Rik (link): Dat kost one2xs dan wel zon 200,- hé, dat je dat niet vergeet. Schaf dat af ik wed toch dat niemand dat koopt bespaart jullie ook weer geld! Kunnen jullie van dat geld weer andere dingen voor gebruiken. Wat afschaffen? Het hoort gewoon bij het aanbod. Niemand verplicht je om dat te kopen