Domeinnaam linken aan je website

Mkkatti

New member
Hoi,

Ik wil meerdere domeinnamen koppelen aan mijn website www.fifaholland.nl zodat ik misschien meer bezoekers krijg. Enig idee hoe ik dat moet doen?, en is het slim om het zo te doen?

Mkkatti

New member
Ja ik heb skype, maar is het ook verstandig om meerdere domeinanmen te koppelen of heeft dat weinig effect?

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Zoiets als mij? Zie onderschrift
smile.gif

Mkkatti

New member
Zou iemand mij daar meer over kunnen vertellen? Zonde als ik mijn zuurverdiende puntjes er aan verdoe haha

Patricka

New member
Gewoon via directadmin toevoegen op de eerste pagina als je inlogt. Maar het is wel af te raden als je grote websites hebt of veel bezoekers. Kleine websites zoals blogs of portfolio kunnen wel meerdere van op.
smile.gif

Mkkatti

New member
Ik snap niet wat je bedoeld. ben nog maar een beginneling hiermee. Wat ik wil is dat ik via verschillende namen op mijn site kom

nu is het alleen www.fifaholland.nl maar ik wil ook www.fifaspelen.nl bijvoorbeeld en als ze daarop klikken/zoeken dat ze toch op FIFAHolland.nl uitkomen

Patricka

New member
Mkkatti (link):
Ik snap niet wat je bedoeld. ben nog maar een beginneling hiermee. Wat ik wil is dat ik via verschillende namen op mijn site kom

nu is het alleen www.fifaholland.nl maar ik wil ook www.fifaspelen.nl bijvoorbeeld en als ze daarop klikken/zoeken dat ze toch op FIFAHolland.nl uitkomen

Aller eerst ga je naar (mits je producten bij one2xs staan): Producten > [jouwdomein.nl] > naamservers aanpassen naar die van je host. Deze moet je even opzoeken, die weet ik niet uit mijn hoofd.

Vervolgens ga je naar je eigen host (link staat in de pb die je ontvangen hebt van one2xs). Hier log je gewoon in, vervolgens kom je als eerste bij een scherm waar je domeinnamen kan toevoegen. onderaan de pagina zit een button waar je vervolgens een domeinnaam kan toevoegen, vul de gegevens in en hij zal met een uurtje of 2 wel werken, en anders na 24 uur.

Wel even goed in de gaten houden op welke server je host staat.
smile.gif

Dit kan zo vaak als je wilt, maar koppel alleen meerdere websites aan 1 host als dit kleine websites zijn.

Dylan

<script>
Patricka (link):

Mkkatti (link):

Aller eerst ga je naar (mits je producten bij one2xs staan): Producten > [jouwdomein.nl] > naamservers aanpassen naar die van je host. Deze moet je even opzoeken, die weet ik niet uit mijn hoofd.

Vervolgens ga je naar je eigen host (link staat in de pb die je ontvangen hebt van one2xs). Hier log je gewoon in, vervolgens kom je als eerste bij een scherm waar je domeinnamen kan toevoegen. onderaan de pagina zit een button waar je vervolgens een domeinnaam kan toevoegen, vul de gegevens in en hij zal met een uurtje of 2 wel werken, en anders na 24 uur.

Wel even goed in de gaten houden op welke server je host staat.
smile.gif

Dit kan zo vaak als je wilt, maar koppel alleen meerdere websites aan 1 host als dit kleine websites zijn.

of gewoon aan host pakket koppelen. Of of zoals ik al eerder zei op doorsturen klikken

Patricka

New member
Dylanh (link):
of gewoon aan host pakket koppelen. Of of zoals ik al eerder zei op doorsturen klikken

Koppelen aan host is ook nog een optie, maar doorsturen niet, omdat je dan 1 websites hebt met meerdere domeinnamen.
smile.gif

// ik lees net dat je dat juist wilt. Dan moet je je domeinnaam gewoon doorlaten sturen.

Bovenaan