Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zullen er nog domein namen komen met dnssec? want zou dit graag willen maar omdat ik altijd met paysafe werk kan ik dat alleen hier kopen (mag niet bankkaart gebruiken van me ouders)
Ik kan het hoogstwaarschijnlijk regelen voor je, maar je bent wel nummero uno dus het is voor mij ook even uitzoeken. Als je een ticket maakt dan ga ik het proberen in te stellen.
Luukvdo (link):
Omdat DNSSEC nog niet overal doorgevoerd is. Ik kan zo gauw niet vinden of het bij MijnDomeinReseller al is doorgevoerd
Zij waren een van de negen launching registrars dit jaar. Volgend jaar gaan ze het ook echt aanbieden, maar wij kunnen er alvast gebruik van maken.
Luukvdo (link):
Omdat DNSSEC nog niet overal doorgevoerd is. Ik kan zo gauw niet vinden of het bij MijnDomeinReseller al is doorgevoerd
.nl als root domein heeft sinds 2011 een DNSSEC.
Maar dat wil niet zeggen dat alle .nl registrars dat hebben. Als alle .nl registrars dat hadden zou het aantal DNSSEC domeinnamen wel gelijk zijn aan het totaal aantal domeinnamen op sidn.nl
Lennard (link):
Je moet het zelf als domeineigenaar instellen, je registrar doet dat niet automatisch voor je ofzo.
Serieus? Ik zag een tijdje geleden namelijk wat tweets van SIDN voorbijkomen dat er van 1 registrar in 1 klap 100.000 domeinen DNSSEC hebben gekregen. Lijkt me niet dat die allemaal van 1 persoon waren
Je doelt op DDoSen?
Dat lijkt me niet, want als je je domeinnaam met dnssec beveiligt kom je alsnog op het webserver ip uit, en die kun je gewoon ddosen.
Lennard (link):
Je doelt op DDoSen?
Dat lijkt me niet, want als je je domeinnaam met dnssec beveiligt kom je alsnog op het webserver ip uit, en die kun je gewoon ddosen.
Idk, ik heb het geprobeert bij een vriend en hij zegt dat dankzij dnssec zijn website niemeer down gehaald kan worden door Dossers of DDoS