Domme vraag - nieuwsgierig-

Sjoerd

Active member
Daniël
biggrin.gif

Hij zat/zit nog bij Web-Secure, alleen dat is een flop
emo.gif

Dat "testen van gedoe" klopt trouwens wel.
Ik weet niet of dat ook via Web-Secure ging, maar ik denk het niet.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Volgens mij ging dit wel via web-secure (en inderdaad met daniel, had ie mij ook verteld -> zakelijke informatie niet, want dat is natuurlijk vertrouwelijk).

En jij denkt misschien dat hacken slecht is, maar dit soort hacken is niet slecht (white-hat hacking genoemd). Als een hacker slecht wordt wordt hij een cracker genoemd (black-hat hacker).

Mensen die dit als baantje hebben kunnnen hier fors aan verdienen als ze werken voor bedrijven zoals marktplaats o.i.d.
wink.gif

Miel

New member
Lijkt me vrij logisch, hoe wil je het anders testen, en beveiligen tegen echte hackers?

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Anubisfan:
Lijkt me vrij logisch, hoe wil je het anders testen, en beveiligen tegen echte hackers?

misschien heeft hij hier nooit ervaring mee gehad. Het is dat ik daniel op msn heb en hij mij een keer over Web-Secure heeft verteld. Anders had ik zelf ook niet geweten dat er mensen zijn die dit als baan hebben
wink.gif

Merlin

New member
Volgens mij was dat ooit in t begin door iemand gedaan, niet op verzoek ofzo...

En t was volgens mij maar een klein foutje ook
yummie.gif

Markzikle

New member
Guildjuhh:

Anubisfan:

misschien heeft hij hier nooit ervaring mee gehad. Het is dat ik daniel op msn heb en hij mij een keer over Web-Secure heeft verteld. Anders had ik zelf ook niet geweten dat er mensen zijn die dit als baan hebben
wink.gif

Laatst kon ik mensen hun advertentie bewerken op Marktplaats xD Lekker beveiligt daar..

Bovenaan