Dubbelpost suggestie

Mikeb

New member
Hey,

Ik heb (denk ik) een goed ideetje..
Dat die dubbelpost beveiliging weggaat MAAR.....
Altijd automatisch toevoegt, en na 24 uur na de laatste post (dus zonder de toevoegingen erbij gerekend) 1x kan bumpen in je topic,
Zo hoef je dat vakje niet uit te klikken voor de luie mensen en KAN je niet eerder dubbelposten binnen die 24 uur.
wink.gif

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Maar dan kan je elke 24 uur weer dubbelposten. Het werkt zo toch gewoon goed? 9/10x hoef je niet te dubbelposten. En wil je dat wel, dan moet je maar niet lui zijn.

Marjolein

Miss Marjolein
ik vind het prima zoals het nu is, er word zeker al voor 90% minder dubbelposts geplaatst dus het doel is al bereikt. En in uitzonderingsgevallen moet het dubbelposten toch nog mogelijk blijven, bv bij prijsvragen/contest (deelnemerslijst maken).

G

Guest

Guest
Maar als ik een post plaats dat al langer dan 24 uur is voegt hij m automatisch toe aan het vorige bericht... Snap ik ook niet?

Marjolein

Miss Marjolein
Basaapjes (link):
Maar als ik een post plaats dat al langer dan 24 uur is voegt hij m automatisch toe aan het vorige bericht... Snap ik ook niet?
als je een topic na 24 uur wil bumpen dan moet je de dubbelpostbeveiliging uitzetten door het vinkje weg te halen.

Marjolein

Miss Marjolein
Als iemand überhaupt te lui is om een 1 extra muisklikje te doen om zijn topic te bumpen dan snap ik sowieso niet wat diegene op een actief forum zoekt...

Bovenaan