echt gratis

Yamahavirago

New member
is het niet dat het na die jaar een rekening naar je huis wordt gestuurt ofsoo?
Want je moet natuurlijk je gegevns insturen

Jort

New member
Nee, dit is alleen als bevestiging dat het domein op jouw naam staat. (als ik het goed zeg
emo.gif
)
One2xs doet er veder niks mee.

Lennard

Active member
Anders had je heus wel meer klaagtopics hierzo gezien.
Wij sturen je geen rekening, we krijgen geld voor de advertenties waar jullie punten mee verdienen, op die manier betalen we je host + domeinnaam.
Voor hosting hoef je sowieso al geen gegevens in te vullen.

Shahiem

Active member
Ik vind one2xs echt een leuke site.
Vroeger kon ik nooit een domein betalen en hier hoef je maar een paar punten
smile.gif

Calvin

Member
Shahiem:
Ik vind one2xs echt een leuke site.
Vroeger kon ik nooit een domein betalen en hier hoef je maar een paar punten
smile.gif

Die best irritant te verdienen zijn door op die advertenties aantemelden waar door ik spam krijg.

Lennard

Active member
Als je gewoon de makkelijkste doe advertenties eruit pikt en wat geduld hebt (je hebt niet binnen 2 dagen je eigen host..) dan lukt het wel hoor.
Spam krijgen.. Tsja, onder elke mail staat - als het goed is - een link om je af te melden, en je kunt ook nog een apart one2xs-emailadres gebruiken voor de doe advertenties.
smile.gif

Marjolein

Miss Marjolein
Shahiem:
Hoe kan je dat doen dan?
gewoon en mailadres maken bij hotmail of gmail en die speciaal voor de one2xs doeadvertenties gebruiken. Zo bedoelde Lennard het, dus geen mailadres letterlijk met one2xs maken
yummie.gif

Marjolein

Miss Marjolein
Shahiem:
O ik dacht al.
Dan zouden we wel allemaal eentje willen xD
Kan wel, maar dan moet je een host bestellen bij one2xs, dan kan je een mailadrs maken met bv: info @ shahiem.one2xs.com
emo.gif

Robbert

New member
vast, of als je een domein hebt een catch-all adres inzetten wanneer je je ergens registreert.
dus iets van spam@<domein>.nl
en als je de bevestiging hebt gedaan, weer weghalen. dan stuurt hij alle spam weer terug.

Lennard

Active member
Marjolein:

Lennard:
Werkt dat dan ook?
emo.gif

huh? zitten we mij nou in de maling te nemen of hoe zit het?

Nee, was serieus bedoeld.
cry.gif

Je krijgt een gebruikersnaam.one2xs.com domeinnaam als je enkel een host hebt, maar ik weet niet of @gebruikersnaam.one2xs.com emailadressen dan ook werken. Zelf dacht ik van niet, dus vandaar mijn vraag aan jou.
clown.gif

Marjolein

Miss Marjolein
ik heb zelf info@marjolein.one2xs.com aangemaakt, maar of ie werkt weet ik niet, ik heb dit mailadres nog niet gebruikt. Maar omdat het wel lukte om aan te maken dacht ik dat het ook wel zou werken?

edit: werkt wel hoor, heb net een testmail gestuurd
smile.gif

Bovenaan