Editknop

V

Verwijderd090614

Guest
Marjolein:
nog nooit last gehad.
Ik mag het eigenlijk niet denken maar soms heb ik wel eens het idee dat ze dat excuus gebruiken zodat ze een nieuw bericht kunnen plaatsten zodat de topic weer bovenaan staat...mijn excuses als ik het verkeerd denk
wink.gif

Heb ik 1x gedaan, maar heel vaak hangt die gewoon vast

Marjolein:
nog nooit last gehad.
Ik mag het eigenlijk niet denken maar soms heb ik wel eens het idee dat ze dat excuus gebruiken zodat ze een nieuw bericht kunnen plaatsten zodat de topic weer bovenaan staat...mijn excuses als ik het verkeerd denk
wink.gif

Dat heb ik soms ook wel is dat ik dat denk
bloos.gif

Jurre:
wat is er anders aan dan?
Deze hebben we al heel lang.
Vroeger werkte het gewoon met een doorstuurknopje (klik voor jouw post), na een tijdje is het ajax geworden, nu is het half ajax (het opslaan van de post werkt nog gewoon dmv doorsturen zegmaar), maar dus ook al voor een lange tijd.

Reden voor mij om dit topic te openen was omdat ik een aantal keer had gezien dat personen een dubbelpost maken met de reden de editfunctie werkt niet, dus ik wilde even weten in hoeverre dat klopte.
smile.gif

@ Marjolein: Dat is soms misschien ook wel zo, maar aan sommige berichten kun je wel afleiden dat dat niet het geval is.
yummie.gif

Tim

Lid
Normaal werkt ie wel, ik heb echter ook wel eens gehad dat ie meerdere keren bij het laden blijft hangen, ook als je op die link klikt.

Sjoerd

Lid
Mitchels:
In Chrome werkt hij perfect
clown.gif

same here

Tim:
Normaal werkt ie wel, ik heb echter ook wel eens gehad dat ie meerdere keren bij het laden blijft hangen, ook als je op die link klikt.

ja, heb ik meestal met javascript, dat dat nog niet werkt als de pagina nog niet geladen is
emo.gif

Krm

Lid
volgens mij wekrt hij bij iedereen aleen willem mensen bumpen (dat denk ik tenminste [en doe ht zelf soms ook
yummie.gif
])

Rogier

Lid
ff tjeken in safari, soms doet hij het idd niet, meestal wel.

edit
smile.gif

edit
smile.gif

edit
smile.gif

edit
smile.gif

edit
smile.gif

edit
smile.gif

edit
smile.gif
< Doet het ook bij mij
yummie.gif

-> Zet gewoon het aantal posts af. Dan zullen de problemen van de baan zijn, mss eindelijk stoppen met eindeloos te zeveren om hun posts op te krikken!

Rogier

Lid
ja, nu doet hij het bij mij ook weer, toen sebas geëdit had ofzo, lukte mij het nauwelijks meer want hij werd nogal sloom toen...

Sjoerd

Lid
ff testen dan maar..

edit: dit is gewoon dat van als je op uitgebreid bewerken drukt
emo.gif

kun je niet gewoon tijdens het laden een link plaatsen van: duurt dit te lang? Klik hier

Sjoerd:
ff testen dan maar..

edit: dit is gewoon dat van als je op uitgebreid bewerken drukt
emo.gif

kun je niet gewoon tijdens het laden een link plaatsen van: duurt dit te lang? Klik hier
Nah, dan krijg je weer mensen die claimen die link niet te zien enzo.

V

Verwijderd lid 399

Guest
Mitchels:
In Chrome werkt hij perfect
clown.gif

bij mij aven toe niet
ook als ik er op klik

Bovenaan