Een Betaalde Account.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dylano

New member
Hallo One2xsers.

Ik heb van iemand gehoort dat hij een betaalde account had hierop.

En zei dat Ik niks kan kopen. Omdat ik geen betaalde account heb.

Zou iemand deze vraag kunnen beantwoorden?:

Bestaat wel een Betaalde Account op One2XS.

..

Groeten Menpower
thumbsup.gif

Voeg me toe
biggrin.gif
Op Msn BDW..
smile.gif

Menpower@live.nl

Bartv

Active member
Nee dit bestaat niet, dit is onzin. Het enige wat je nodig hebt is punten om dingen te kopen. (zoals Hosting, Domein en VPS)

Dylano

New member
Oke Bedankt.

Dus eigenlijk ben ik in de maling genomen door Swoofer. Ik moet hem betalen en hij betaalt mijn VPS

Daadelijk ben ik niet owner van VPS
confused.gif

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Je kan zelf hier een VPS bestellen als je daarvoor voldoende punten hebt. De goedkoopste VPS staat ongeveer gelijk aan 8.50,- per maand aan wallies.

Dylano

New member
Rik Bedankt maar Had dat niet nodig. Ik vroeg als ik in de maling ben genomen door Swoofer.

Want Hij heeft bestelt en ik betaal hem en ik dacht dat ik gegevens enz krijg maar hij heeft het
confused.gif

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Je bent dan in de maling genomen, omdat je (zoals ik al zei) zelf kan bestellen op die pagina. Maar ik zie verder niet dat jij punten hebt gegeven aan Swoofer?

Dylano

New member
Rik (link):
Je bent dan in de maling genomen, omdat je (zoals ik al zei) zelf kan bestellen op die pagina. Maar ik zie verder niet dat jij punten hebt gegeven aan Swoofer?

Kijk ..

Ik wist niet zoveel van die website..
En ik wouw al bestellen.
En toen zei die van ik heb een betaalde account. Ik kan alles krijgen die mensen zonder die kan niets krijgen..

Ik zo echt waar? En toen is ie dom doen. En toen zei die ik Bestel wel VPS voor je moet je me wel elke maand 15 euro geven ( is voor de 3e VPS als goed is.) En Ik zo als het niet anders kan oke dan. En nu weet ik wat meer en wil het onderzoeken.

Ook zo:

Ik vroeg aan Swoofer op MSN Mag ik mijn gegevens..

En toen zei die van NEE
frown.gif
We krijgen toch nieuwen met windows XP enz.
confused.gif

Wat een sukkel .Sorry hoor maar PFf
frown.gif

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Het was zo te zien voor de 2e VPS, en die is 8.25P. 15 euro komt overeen met 9.75 (wallie). Wat hem dus dan 1.5P winst zou geven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan