Een regel bij aanbiedingen

Lennard

Active member
Maar dit soort dingen:
"je kunt het beter bij mij kopen, ik ben goedkoper! dit is mijn topic: ..."
zijn gewoon irritant, het is aan de koper om goed te zoeken waar het het goedkoopste en beste is.

Eleky

New member
Lennard (link):
Maar dit soort dingen:
zijn gewoon irritant, het is aan de koper om goed te zoeken waar het het goedkoopste en beste is.

teksten als, je kunt beter bij mij kopen worden nu ook al aangegeven, en aangesproken door een mod.
Verder vind ik niet dat de koper dat steeds moet gaan uitzoeken.
Anders krijg je bij aanbiedingen straks een miljoen topics, van iedereen die wel iets kan, die het dan dus in een eigen topic moet.

Sjoerd

Active member
Eleky (link):

Lennard (link):
Maar dit soort dingen:

teksten als, je kunt beter bij mij kopen worden nu ook al aangegeven, en aangesproken door een mod.
Verder vind ik niet dat de koper dat steeds moet gaan uitzoeken.
Anders krijg je bij aanbiedingen straks een miljoen topics, van iedereen die wel iets kan, die het dan dus in een eigen topic moet.

En een miljoen topics met aanboden is verkeerd omdat..?

Robbert

New member
En wat als een ander lid (dus niet de eigenaar van het goedkopere topic) iets zegt in de trend van: Lol, ik dit(link) topic kan je het veel goedkoper krijgen, dus waarom zouden we het bij jou kopen?
in prinsiepe berijk je er hetzelfde mee, maar toch anders
emo.gif

Robbert

New member
Robbert (link):
En wat als een ander lid (dus niet de eigenaar van het goedkopere topic) iets zegt in de trend van: Lol, ik dit(link) topic kan je het veel goedkoper krijgen, dus waarom zouden we het bij jou kopen?
in principe bereik je er hetzelfde mee, maar toch anders
emo.gif

eigenlijk was dit een serieuze vraag
bloos.gif

Wiitse

New member
Waarom zou je dat gaan doen? Trouwens maak je dan nog steeds reclame dus ik vind dat dit niet mag.

Nicopara

Active member
Ik vind dit wel mag, als het dus uiteraard niet de concurrent zelf is die dat zegt.

Als een koper vraagt waarom men juist bij die moet gaan kopen, dan mag de aanbieder zichzelf wel verdedigen/promoten, toch? De klant overtuigen...
emo.gif

Lennard

Active member
Robbert (link):

Robbert (link):
emo.gif

bloos.gif

Dat is prima, dan is het gewoon een vraag van "waarom ben je beter dan de rest?", maar als het echt duidelijk is als lokkertje dan doen we dr wat aan.. t verschilt per geval natuurlijk
biggrin.gif

Robbert

New member
Lennard (link):

Robbert (link):

Robbert (link):
emo.gif

bloos.gif

Dat is prima, dan is het gewoon een vraag van "waarom ben je beter dan de rest?", maar als het echt duidelijk is als lokkertje dan doen we dr wat aan.. t verschilt per geval natuurlijk
biggrin.gif

Zoiets dacht ik al ja, maar we/jullie kunnen daar beter duidelijk in zijn zodat de leden niet een grens gaan opzoeken.

Lennard

Active member
Ik snap je, maar het is lastig om er een harde grens over op te stellen. We kijken wel hoe het loopt en mocht het nodig zijn dan passen we de regel aan.
Het doel van de regels is om het gezellig en leefbaar te houden, we zien het snel genoeg als een gebruiker daar duidelijk niet aan mee wil werken.

Bovenaan