een retro hotel op een vps?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rempoll

New member
oke jammer
wink.gif

Aarclay

Active member
Waarom wil je dat? Habbo is uit, je maakt inbreuk op andermans rechten (SuLake)

twee redenen om er gewoon mee te stoppen en alles daarvan in de vuilnis bak te mieteren. En SuLake haalt met bosjes vele hotels neer....

Rempoll

New member
ja maar er draaien toch ook op andere zoals holo iets ofz??

(srry ik heb geen verstant wil voor vrienden maken)

Antonn

New member
Rempoll (link):
ja maar er draaien toch ook op andere zoals holo iets ofz??

(srry ik heb geen verstant wil voor vrienden maken)

Kan zijn. Gewoon niet doen. Is illegaal en stom. En op one2xs mag je geen retro hosten.

Smiegles

Active member
Aarclay (link):

twee redenen om er gewoon mee te stoppen en alles daarvan in de vuilnis bak te mieteren. En SuLake haalt met bosjes vele hotels neer....

bewijs?
ik heb heel soms op internet een brief gezien maar ik heb nog nooit een hotel gezien die echt is neergehaald.

G

Guest

Guest
Aarclay (link):
Was Holo geen nagemaakte kloon op Javascript?

Geloof ik wel, maar dan nog?
Ze gebruiken images van Habbo zonder toestemming?

Aarclay

Active member
Smiegles (link):

Aarclay (link):

bewijs?
ik heb heel soms op internet een brief gezien maar ik heb nog nooit een hotel gezien die echt is neergehaald.

Hoe valt dat te bewijzen? Heb jij een tijdmachine dan zodat ik je het kan laten zien?
Ik heb het zelf gezien, we praten wel anno 2010 ofzo...

Joeey

New member
Het is illegaal, maar mijn conclusie is - die ik vond in een discussie op RaGEZONE, waar ik het mee eens ben - is dat retro hotels niet worden gesloten, omdat bijna alle retro hotels worden gerund door tieners. SuLake wilt geen tieners aanklagen omdat ze dan een slecht imago krijgen van ouders.

G

Guest

Guest
Joeey (link):
Het is illegaal, maar mijn conclusie is - die ik vond in een discussie op RaGEZONE, waar ik het mee eens ben - is dat retro hotels niet worden gesloten, omdat bijna alle retro hotels worden gerund door tieners. SuLake wilt geen tieners aanklagen omdat ze dan een slecht imago krijgen van ouders.

Dat is echt grootste onzin..
Dat betekent dat ik Twitter, FaceBook, One2xs, en jouw site ongestraft mag kopiëren?
Dus PRECIES hetzelfde als One2xs, maar dan gratis zonder punten, en dat ik daar de layout en alles van One2xs voor gebruik..

En dat ik dus alles op jouw website zonder te vragen mag gebruiken? Jij gaat dat goed keuren wilde je zeggen?
Want tja, ik ben minderjarig hè
smile.gif
.

Aarclay

Active member
En de tieners worden dan wel aangeklaagd door SuLake, maar de ouders zijn verantwoordelijk.
Tja, als zij hun Audi A3 willen inruilen voor een Suzuki Alto uit 1999 ;-)...

G

Guest

Guest
Aarclay (link):
En de tieners worden dan wel aangeklaagd door SuLake, maar de ouders zijn verantwoordelijk.

Alsof de ouders weten dat zij dit doen?

Aarclay

Active member
Xjessex (link):

Aarclay (link):

Komen ze toch achter als er opeens wat deurwaarders op de stoep staan, en postbodes met aangetekende aanmaningen?

Okee, het is puur het voorbeeld dat de ouders verantwoordelijk zijn.

G

Guest

Guest
Aarclay (link):

Xjessex (link):

Aarclay (link):

Komen ze toch achter als er opeens wat deurwaarders op de stoep staan, en postbodes met aangetekende aanmaningen?

Okee, het is puur het voorbeeld dat de ouders verantwoordelijk zijn.

Maar dàn weten ze het pas, daarvoor kunnen ze het gewoon niet weten..
Ja, je kind continue in de gaten houden wat hij / zij aan het doen is op de computer.. Ik zit thuis op een netwerk dat niet eens toegankelijk is voor mijn ouders en de rest van het huis.., laat staan dat zij alles gaan controleren wat ik doe..

Niet dat ik iets te verbergen heb ofzo, maar het werkt niet prettig als iedereen over je schouder mee zit te kijken ;-)

Azdin

New member
Aarclay (link):

En als je nou alles in Rusland host (wat veel retros doen)?
emo.gif

toevoeging op 29 mei 2012, 15:33:16:
Maarja ze geven echt niet zomaar boetes hoor, het enige wat ze doen (als ze wat doen dan) is een brief sturen maar dat doen ze zelfs niet. (Spreek het uit ervaring)

G

Guest

Guest
Azdinnn (link):

Aarclay (link):

emo.gif

Het gaat erom of het hier op One2xs gehost mag worden, dat is Nederland dus nee..

Azdin

New member
Xjessex (link):

Azdinnn (link):

Aarclay (link):

emo.gif

Het gaat erom of het hier op One2xs gehost mag worden, dat is Nederland dus nee..

Nee klopt, maar die Aarclay zegt dat al die retros neergehaald worden en daar reageer ik op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan