een retro hotel op een vps?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marvinn

Active member
Het mag niet, dus klaar lijkt me
aah.gif

Dylan

<script>
Als je een retro hebt kan je;

Sulake hostname gebeuren blokkeren, en in je AV zetten dat ze niet lid mogen zijn van Sulake zowel dan zijn de illegaal bezig.

maar goed ik snap waarom one2xs geen retro`s willen, en het kan ook niet meer omdat er geen windows vps`n kunnen bestelt worden.

toevoeging op 30 mei 2012, 17:22:49:
Trouwens, als er nog een windows vps waren, zou je dan wel alleen de Hotel Server erop kunnen draaien? Omdat dat niet illegaal is aangezien die gemaakt is door iemand anders en die hem gerelease heeft?

Antonn

New member
Dylanh (link):

Sulake hostname gebeuren blokkeren, en in je AV zetten dat ze niet lid mogen zijn van Sulake zowel dan zijn de illegaal bezig.

maar goed ik snap waarom one2xs geen retro`s willen, en het kan ook niet meer omdat er geen windows vps`n kunnen bestelt worden.

Trouwens, als er nog een windows vps waren, zou je dan wel alleen de Hotel Server erop kunnen draaien? Omdat dat niet illegaal is aangezien die gemaakt is door iemand anders en die hem gerelease heeft?

Dus je denkt dat het mag als je leden van het echte habbo blokkeert of zegt dat ze geen lid mogen zijn van je hotel. Iedereen die op retros speelt heeft ook een Habbo acc. Het faalt erg als je dat doet, op het feit dat het een retro is na.

Dylan

<script>
Antonn (link):

Dylanh (link):

Dus je denkt dat het mag als je leden van het echte habbo blokkeert of zegt dat ze geen lid mogen zijn van je hotel. Iedereen die op retros speelt heeft ook een Habbo acc. Het faalt erg als je dat doet, op het feit dat het een retro is na.

Nee, dat als je een medewerker bent van Sulake bedoel ik..

Aarclay

Active member
Dylanh (link):

Dacht je dat dit het gebruik opeens rechtsgeldig maakt.
emo.gif
emo.gif

Grapjas,

Ik zie de rechter al voor me:

Quote:
De gedaagde verdedigt zich met een clausule dat SuLake geen toegang zou hebben, vanwege ......... mmmmfffppp mfppfppppppfffffff ......een eigen bedachte wet.... Bwahahahahaha
biggrin.gif
cry.gif
biggrin.gif
**PROEST****

Iedereen wou vroeger een eigen regels hebben, nietwaar, maar dat maakt het nog niet zomaar rechtsgeldig.

toevoeging op 30 mei 2012, 18:30:28:

Dylanh (link):
Trouwens, als er nog een windows vps waren,

Die zijn er nog steeds, alleen niet hier...

Quote:
zou je dan wel alleen de Hotel Server erop kunnen draaien? Omdat dat niet illegaal is aangezien die gemaakt is door iemand anders en die hem gerelease heeft?

Dat is ook illegaal, het gaat om gebruiksrecht waar jij geen licentie voor hebt. Niet alleen de piraterij dat het gejat is.

Antonn

New member
Dylanh (link):

Antonn (link):

Dylanh (link):

Nee, dat als je een medewerker bent van Sulake bedoel ik..

Ten eerste lezen ze niet, ten tweede weet jij niet of ze het wel zijn. Ten derde kan je wel algemene voorwaarden hebben waarin staat dat er niet gescholden mag worden, maar je mag niet zeggen dat je geen medewerkers van mobistar (.....) op je site wilt hebben. Zeker niet om ze te ontwijken zodat ze niet zouden merken dat je iets illegaals doet.

Fantasieeee..:
Sulake: Oh! Een retro!
redface.gif

Sulake: Oh, in de regels staat dat ik hier niet mag komen
sadley.gif

Sulake: Dan ga ik maar weg
cry.gif

Aarclay

Active member
En wie zegt dat ze voor Sulake werken? Misschien zijn ze wel in dienst van een speciaal bedrijf, die zulke retros opspoort.
yummie.gif

Marjolein

Miss Marjolein
de vraag van de TS lijkt me wel beantwoord nu...
Het lijkt me beter om hier een slotje op te gooien want deze discussie leid alleen maar naar een welles/nietes spelletje en daar zitten we niet op te wachten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan