Eigen Kliklink

Lennard

Active member
Ja, daarom zit ik ook een beetje in dubio.
emo.gif

Ik ga eens uitzoeken wat die landingspagina precies voor nut voor ons heeft, eventueel wat tests opzetten en na overleg wellicht de boel omgooien.

Disclaimer: verwacht het niet te snel...

Christum

Member
Ik hoop dan dat er iets van het idee van Matthiasfr komt dit zou wel erg handig zijn, omdat er sites zien waar bezoekers komen die niet eens weten wat een host/domeinnaam is
wink.gif

Zo komen er op mijn site dan wel bezoekers van de leeftijden: 11 t/m 17 ofzo waarvan de helft maar amper weet wat een hosting/domeinnaam is, en dan haken ze af met op doorgaan klikken
sadley.gif

Lennard

Active member
Ja ik wil het hele adverteerpaneel nog eens helemaal verbeteren, en dan ook voor de leden zodat je beter kunt zien wanneer je leden klikken, waar ze vandaan komen (vanaf welke pagina dus), en dat je ze zelf kunt volgen door advertenties een bepaald labeltje te geven.
smile.gif

Lennard

Active member
Nah, er zijn andere projecten die voor gaan en daarna moet ik nog uitzoeken wat we hier precies mee doen, misschien dat je hem in je eigen design kan zetten, maar misschien dat we voor iets anders kiezen.

BasDev

Active member
Lennard (link):
Nah, er zijn andere projecten die voor gaan en daarna moet ik nog uitzoeken wat we hier precies mee doen, misschien dat je hem in je eigen design kan zetten, maar misschien dat we voor iets anders kiezen.

Wat je ook kunt doen is een api in javascript maken..
die gewoon als je op een link klikt een overlay of wat dan ook showt waar de gebruiker op doorgaan moet klikken..
Het maakt dan zeg maar een request naar one2xs waar een hash ofzo is zodat het onhackbaar is enzo
emo.gif

Dan is het:
Site => Site + One2xs ingebouwd => Kliklink site
emo.gif

Lennard

Active member
Ja maar ik heb ze liever echt op one2xs.com, dan kan ik beter checken of de persoon is ingelogd en heb ik er mee controle over.

Bovenaan