Eigen licentie regelen bij vps?

Patrickspam

New member
One2XS vps-en zitten tussen driehonderdmiljoen sloten en hebben veel downtime, een normale VPS is helemaal virtueel, maar ik denk dat dat bij one2xs niet het geval is, aangezien er van één VPSje hier al n hele downtime is.

Lennard

Active member
Ga eens weg met je "veel downtime".
emo.gif

De VPSen met "veel downtime" draaien op 256 mb ram, zijn nonstop torrents aan het downloaden, draaien een habbo server, hebben windows vista als besturingssysteem, draaien een shoutcast server, hebben geen firewall en worden gerund door mensen die er geen verstand van hebben. Ja, allemaal tegelijk.

Als je dan nog niet snapt dat je VPS het niet trekt dan moet je niet bij ons klagen.
De VPSen lopen prima. VPS server 3 had een periode wat problemen, maar dat is opgelost en daar komt gewoon een veel te grote vergoeding voor, daar doen we niet moeilijk over.

Een klacht hier op het forum posten is prima, maar ga niet zo ongefundeerd brullen dat ze veel downtime hebben en doen alsof ze allemaal 19 van de 24 uur per dag onbereikbaar zijn.

Bovendien heb je zelf nog nooit een VPS besteld, dus ik twijfel aan je recht van spreken.
smile.gif

Dat je one2xs zat bent is prima, maar ga ons dan niet hier ongefundeerd zwart lopen maken.

Timkb

New member
Lennard (link):
Ga eens weg met je "veel downtime".
emo.gif

De VPSen met "veel downtime" draaien op 256 mb ram, zijn nonstop torrents aan het downloaden, draaien een habbo server, hebben windows vista als besturingssysteem, draaien een shoutcast server, hebben geen firewall en worden gerund door mensen die er geen verstand van hebben. Ja, allemaal tegelijk.

Als je dan nog niet snapt dat je VPS het niet trekt dan moet je niet bij ons klagen.
De VPSen lopen prima. VPS server 3 had een periode wat problemen, maar dat is opgelost en daar komt gewoon een veel te grote vergoeding voor, daar doen we niet moeilijk over.

Een klacht hier op het forum posten is prima, maar ga niet zo ongefundeerd brullen dat ze veel downtime hebben en doen alsof ze allemaal 19 van de 24 uur per dag onbereikbaar zijn.

Bovendien heb je zelf nog nooit een VPS besteld, dus ik twijfel aan je recht van spreken.
smile.gif

Dat je one2xs zat bent is prima, maar ga ons dan niet hier ongefundeerd zwart lopen maken.

Mischien is eisen stellen? Server 2003 / 2008 vooraf door jullie ingeschakelde firewall (5 minuten werk). Het is zo mooi er is geen enkele VPS aanbieder die zon mooi prijsje heeft en ook nog is de vreiheid aan bestuurings systeem geeft jammer dat er mensen zijn die het glansrijk verpesten ik ben het 100% met je eens

Lennard

Active member
Zodra de eigenaar van de VPS het wachtwoord veranderd dan kunnen wij er niet meer in komen, anders hadden we dat allang gedaan idd.
smile.gif

Timkb

New member
Tuurlijk, dat snap ik het valt niet te controleren, maar volgensmij is de gemiddelde elf jarige niet zo snugger omdat te zien, en een verstandige ouderen snapt zelf wel dat hij de firewall aan moet hebben.

En de verplichting voor een Server OS is zo gemaakt (s2003 s2008 windows varitanten natuurlijk, degene die hier linux pakt snapt wel beter neem ik aan)

Lennard

Active member
Mja wij en andere VPSen hebben weinig last van problemen door VPSen, het gaat er juist om dat wij veel klachten krijgen dat ze sloom zijn en telkens uitvallen, terwijl mensen ermee om gaan alsof het een normale computer is.
Pas kreeg ik de vraag of de videodrivers konden worden geüpgradet omdat hij er graag een game op wilde draaien en ermee wilde photoshoppen. En dat op 256 MB ram.
Het lijkt wel alsof niemand snapt dat 256 mb onwijs weinig is en precies genoeg om je website e.d. mee te hosten, maar niet voor games en alles.

Timkb

New member
Mischien duidelijk maken bij de bestelling wat het inhoud en wat het niet is en voor bedoelt is (Grote rode letters dan weten mensen wel beter)

Lennard

Active member
Ja we moeten gewoon het hele bestelgedeelte omgooien.
Het is ook veel te onoverzichtelijk als je je hier aanmeldt wat je nou precies moet doen.

Maarja, wordt aan gewerkt...
Thanks voor je suggestie.

Freestyle

New member
Timmie (link):
Mischien duidelijk maken bij de bestelling wat het inhoud en wat het niet is en voor bedoelt is (Grote rode letters dan weten mensen wel beter)

Vind ik dus absoluut niet. Het is hun eigen verantwoordelijkheid. als ze niet weten hoe ze er mee om moeten gaan moeten ze er maar geen nemen.

Timkb

New member
Freestyle (link):

Timmie (link):

Vind ik dus absoluut niet. Het is hun eigen verantwoordelijkheid. als ze niet weten hoe ze er mee om moeten gaan moeten ze er maar geen nemen.

Ben ik het mee eens, ik weet niet hoe oud je bent maar als ik zo terug kijk op hoe dom ik vroeger was dan zou ik er ook een bestellen om te venden op flyff bijvoorbeeld.

Vandaar de suggestie iets wat goed opvalt om uit te leggen wat je niet hoeft te verwachten en waar het nou voor is. want het houd niet in Virtual private pc dan had het wel VPP geheten.

Safetyfans

New member
Lennard (link):
Mja wij en andere VPSen hebben weinig last van problemen door VPSen, het gaat er juist om dat wij veel klachten krijgen dat ze sloom zijn en telkens uitvallen, terwijl mensen ermee om gaan alsof het een normale computer is.
Pas kreeg ik de vraag of de videodrivers konden worden geüpgradet omdat hij er graag een game op wilde draaien en ermee wilde photoshoppen. En dat op 256 MB ram.
Het lijkt wel alsof niemand snapt dat 256 mb onwijs weinig is en precies genoeg om je website e.d. mee te hosten, maar niet voor games en alles.

ik ben hiermee eens.
ik heb pc met 256 mb met winxp en dat is gwn ubersloom en daarom internet ik er alleen op daar kan ie wel voor of streamen/hosten dat wil ook wel!

Bovenaan