, , en en

Dylan

<script>
xbp3.png


moet

zBmru1c.png


Zelfde bij topics.

Zo heb ik het te minste geleerd?
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Dat soort dingen hoeven niet per se volgens de regels van de nederlandse taal. Ik vind het goed zoals het nu is.
 

Willem

Active member
Antonn (link):
Waar maak jij je druk om
emo.gif



Ik zie het probleem niet? Hij bedoelt het gewoon goed, of er wat mee gedaan wordt is het tweede maar hij doet in ieder geval een poging de site beter te maken...
 

Dylan

<script>
Willemmm (link):

Antonn (link):
Waar maak jij je druk om
emo.gif



Ik zie het probleem niet? Hij bedoelt het gewoon goed, of er wat mee gedaan wordt is het tweede maar hij doet in ieder geval een poging de site beter te maken...



Klopt, anders had het forum Bugs wel weg gekund en dat je alles via PM naar Lennard kunnen sturen. Is dat zo? Nee, dus ik meld het gewoon en ik zie wel wat er mee gebeurt.


August (link):
Nee met een "en" is het lelijk
emo.gif



Ben ik het ook mee eens dat dat lelijk is, maar het hoort niet zo dus meld ik het maar.
 

Dyllaann

Member
Dylanh (link):

Willemmm (link):

Antonn (link):
Waar maak jij je druk om
emo.gif



Ik zie het probleem niet? Hij bedoelt het gewoon goed, of er wat mee gedaan wordt is het tweede maar hij doet in ieder geval een poging de site beter te maken...



Klopt, anders had het forum Bugs wel weg gekund en dat je alles via PM naar Lennard kunnen sturen. Is dat zo? Nee, dus ik meld het gewoon en ik zie wel wat er mee gebeurt.


August (link):
Nee met een "en" is het lelijk
emo.gif



Ben ik het ook mee eens dat dat lelijk is, maar het hoort niet zo dus meld ik het maar.



Ik vindt het met een "en" juist mooi
yummie.gif
 
V

Verwijderd lid 375

Guest
Het is geen zin.
yummie.gif

Anders had het inderdaad eigenlijk wel gemoeten ja..
wink.gif
 

Rudie

New member
het is gewoon een opsomming? en die hoef je niet met en af te sluiten naar mijn weten.
btw, ik vind het zo mooier.
 
Bovenaan